Rv 25 ja vatsa kipeänä

Vierailija

Elikkä nyt ois kasassa viikkoja 25+4 ja tähän asti vatsa ollu ihan hullun kovalla,mutta nyt ongelma on ollut 4 päivää aivan päinvastainen,kakka lentää kun varpus parvi ja maha möyrii...Onko tää normaalia?(gefilus mehut ja maitohapot kokeiltu kyllä tässä,mutta ei oo apua).Tää on jo kolmas raskaus,mutta en mä tällästä muista kokeneeni.Nukkumisenkin kanssa on omat ongelmansa.Se on aivan sama monelta menee nukkumaan kello lyö 2 yöllä ja minähän herään eikä uni enää tule,valvoa saa 4-5een ja sitten onkin kiva herätä 7ltä ja tätä on jatkunut jo viikoista 15 lähtien.Alan olemaan kävelevä muumio :) Ultrassa ja tohtorilla kävin perjantaina,beibillä kaikki okei ja hyvän kokoinen tyttö oli,mutta siinä onneissani unohdin puhua näistä vaivoistani.Yksi ongelma oli vaan että lääkäri veikkasi tytön syntyvän etuajassa muutaman viikon kun kohdunsuu kärsinyt edellisistä synnytyksistä ja lieviä supistuksia ollut viikosta 15 lähtien.

Olisi mukava kuulla jos jollain ihanalla ihmisellä on ollut samanlaisia vatsavaivoja tai univaikeuksia raskausaikana ja olette keksineet ratkaisun niitä helpottamaan :)

Kommentit (4)

Vierailija

Synnytin äskettäin lapseni suht samoilla viikoilla kuolleena. Oli myös tuota löysää vatsaa, mutta ei tosin löydetty mitään sellaista, joka olisi voitu osoittaa olevan syynä lapsen kuolemaan.

Vierailija

Joo soitan neuvolaan huomenna heti.Perjantaina kaikki oli kuitenkin ultrassa niikun pitää,kävin yksityisellä.Ja tuota vatsa sekaisin meininkiä mulla oli viimeksi viikoilla n.20,mutta sillon se kesti ihan päivän tai kax muistaakseni.

Olen pahoillani menetyksestäsi :(

Vierailija

Mulla oli kans eka raskaudessa mahan toimintaongelmia. Niihin ei löydetty mitään syytä, vaikka tutkittiinkin, lääkäri veikkaili raskauden vain sekoittavan aineenvaihduntaa. Voihan ilman raskauttakin olla "pakki" välillä sekaisin!

En usko että mitään syytä huoleen on, jos vauva liikkuu normaalisti ja ultrassakin on kaikki ollut ok! :)

Onnellista odotusta!

Vierailija

Kävin kuitenkin päivystyksessä naikkarilla kun neuvolasta suositteli.Noh mitään ei onneksi löytynyt verikokeet ja kaikki ok,joten todennäköisesti juurikin tämä raskaus,stressi ja unettomuus laittaa pakin sekaisin.Kärsin ripalista vaikka lopun ajan kunhan tyttö syntyy terveenä :) Olo on helpottunut nyt!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat