Hiukan ahdistaa miehen työkaverin ihailu.

Vierailija

.

Kommentit (4)

Vierailija

Sellaista puolivitsailua, mikä on ehkä kerran hauskaa ja sen jälkeen vaan kiusallista. Yritä näyttää käytökselläsi, ettet arvosta näitä kehuja. Ei siinä kait muuta voi.

Vierailija

Miehen aika läheisen työkaverin mielestä minä olen oikea ihanne vaimo. Eikä siinä mitään, ihan kivaahan on kuulla positiivista palautetta, mutta tämä tyyppi menee jo vähän yli. Hän on itsekin naimisissa ja aina tavatessamme (törmäämme aika usein kun haen miestäni töistä ja käy tämä mies meillä mieheni kutsumana kahvillakin jne) hän vertailee minua ja vaimoaan. Jos ei muuta, niin kehuu sitä miten siistiä meillä on ja miten hyviä leipomuksia kun heillä ei koskaan....Suoraan sanoen ahdistaa yletön ihailu ja vähän nolottaa jos/kun tapaan hänen vaimoaan aina välillä kun tämä suun pieksentä ei lopu edes silloin. Päinvastoin yleensä silloin tulee jotain kaksimielistä "päikseen vaihtamisesta" jne. Mitä teen?

Vierailija

Ei tämä miehesi työkaveri tätä varmaan pahalla tarkoita. Hän vaan haluaa kenties kehua sinua vaikka sen takia, että jos joskus haluaa lähteä oluelle miehesi kanssa, niin miehesi ei tarvitse sitten kuunnella sitä "jaahas, sitä oltiin kaljalla sen vittupään kanssa kälä kälä kälä". En siis tarkoita että olisit tuollainen, mutta tämä työkaveri varmaan vain haluaa että sinulle jää hyvä maku hänestä. Vaikkakin on tainnut epäonnistua siinä? Joidenkin mielestä tuo voisi olla TODELLA positiivinen kokemus

Vierailija

Menin kerran hakemaan miestä töistä. Yksi miehen työkaveri tuli ehdottamaan, että ottaisin mieluummin mukaani hänet. Heh heh.

Yhden kerran nyt voi vielä ottaa huumorilla, mutta toistuessaan tuo on varmasti ärsyttävää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat