Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itkeä tihrustin äsken sossun portailla haettuani lapselle joululahjan :)

Vierailija

Siis aivan mahtavan idea mutta niin liikuttavaa..postista tuli kirje että lapselle on joululahja haettavissa sossusta..joku joulupuukeräys.. En osannut kuvitellakkaan miten henkilökohtaiselle lahja tuntui..kauniissa joulupussissa paketoituna pyjama, sukkia, kalsareita,kyniä, pikkuauto ja karkkeja. Olen hakenut toimeentulotukea vain yhdelle kuukaudelle opintojeni loppuessa ( olemme kyllä köyhiä edelleen ) ja oli aivan ihana yllätys tämä! Edelleen itkettää ajatus siitä että tässä maassa kyllä välitetään ja varsinkin näin joulun alla ajatus on hyvin lämmin..pitäkää huolta toisistanne! Iloista Joulua!

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

Kaikki ovat aivan priimakuntoisia lastenleluja. Pistän lahjoja paketteihin ja meidänkin lapset saavat paljon lahjoja, vaikka rahaa ei hirveästi olekaan. Itse ostan vain yhdet uudet lahjat lapsille. Ihanaa, että maailmassa on vielä rakkautta lähimmäisiä kohtaan!

Vierailija

Lainaus:

Olen kerännyt taas pojalle rutkasti tavaraa koko syksyn ja osa sellaisia, millä tuskin enää edes kiinnostaa leikkiä, vaikka uutena pakettiin laittaisinkin.

Mulla olis ainakin viis ylimääräistä lahjaa 5-7vuotiaalle pojalle Turun seudulla.

Yks kävis tytöllekin.

Voisit antaa sille joka uskaltaa itse tulla hakemaan. Postin kautta ei välttämättä uskalla lähettää, lähettäjä voi laittaa samantien kamat myyntiin Huuto.nettiin. Täällä on nähty näitä stooreja joss valitetaan rahapulaa ja kun joku haluaa auttaa, niin paljastuu provoksi koko juttu.

Itsekin haluaisin auttaa, kaapissa olisi käyttämättömiä lahjoja jollekin. Olen ostanut varastoon tavaraa, joille ei löydy ottajaa omista tutuistani.

Vierailija

että siitä on oikeasti hyötyä! Tänään käytiin kaverin kanssa laittamassa lahjoja keräykseen helsingissä ja vähän innostuttiin... Sadalla eurolla kasattiin leluja ja vietiin niitä forumin infoon :) Toivottavasti lelut löytää iloisen lahjan saajan!!

Vierailija

keräyksestä, olisin osallistunut mielihyvin mutta en oo kuullukaan koskaan tollasesta vaikka luen lehtiä, kuuntelen radiota ja katson tv:tä ja netissäkin surffailen.... vai eikö tota oo joka kaupungissa?

Vierailija

Pidin itseäni ihan hönttinä, kun kiikutin kaksi lahjaa joulupuukeräykseen alahuuli väpättäen ja tippa linssissä. :-) On vaan itselläkin niin iloinen olo, kun tekee jotain hyvää.

Vierailija

lahjat samanikäisille lapsille kun omani ovat. Tänä vuonna siis ostin paketin n 6-vuotiaalle tytölle, n 4-vuotiaalle pojalle ja 1-2 vuotiaalle tytölle. Toivottavasti oli palapelit, barbit, kirjat ym saajilleen mieluisia. Itselleni tämä on ollut tärkeä perinne, josta saan hyvän mielen.

Vierailija

minä olen myös osallistunut kyseiseen keräykseen jo neljänä vuonna tampereella ja kyllä siitä aina niin hyvä mieli tulee. Tuntuu, että niin pienellä vaivalla ja panoksella voi tehdä jonkun lapsen onnelliseksi jossakin!!!

Mukavaa joulua teille ap ja iloa elämään!

Vierailija

kaiketi järjestetään täysin vapaaehtoisvoimin, joten ei olee varaa ilmoittaa kovin laajalti missään lehdissä tms. Yksi lehti-ilmoitus on helposti yli tonnin (tiedän työn puolesta). Mutta tietty voisi vaikka tulostaa A4:sia ja jakaa ympäriinsä ilmoitustauluille. Ei täällä Tampereellakaan ole siitä kovin paljon huudeltu, sattumalta kuulin, kun työtoveri puhui asiasta, ja hänkin tiesi siitä toimintaan osallistuvan henkilön kautta.

Vierailija

Lainaus:

Kyllä tää on vaan niin liikuttavaa.. varmasti te lahjan antajatkin saatte hyvän mielen ja varmaan kyynelehdittekin paketoidessanne niitä. Takuulla vastaanottajat ovat tyytyväisiä, sen voin vannoa!!!

ap

Pitääkö lapsesi Kimble-pelistä tai onko teillä jo sellainen ?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat