Ymmärrys ei enään riitä

Vierailija

Entisestä avoliitostamme on kaksi lasta 21v tyttö ja 11v poika. Tyttö asuu jo omillaan, poika halusi jäädä eron jälkeen isän uusperheen luo joka myöhemmin karitui. Olen oikeuden kautta hakenut tapaamissopimuksen, jotta voin tavata poikaani. poika asuu 400 km päästä minusta ja uusperheestäni. Kerran kuukaudessa poika käy pidennetyllä viikonloppulomalla meillä ja lomat erikseen sovittuna. Viime keväällä poika olisi halunnut muuttaa meille asumaan. Mietittiin asiaa koulukuraatorin ja lasten psykiatrin kanssa. Asia oli vireillä ja asia jäi minun ja lapsen isän sekä sosiaalityöntekijän päätettäväksi. Yritin saada aikaa sosiaalityöntekijälle joka ei halunnut kuulla minua. Loppujen lopuksi lapsen isä, lapsi ja sosiaalityöntekijä tekivät sopimuksen keskenään, että lapsi ei muuta äidille. Sosiaalityöntekijä ilmoitti että olen painostanut lasta muuttamaan ja lapsi ei tule käymään äidin luona. Nyt on kulunut aikaa kohta 4kk ja lasta ei ole näkynyt äidin luona, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin. Olen ollut yhteydessä sos.työntekijään jolloin vastaus on edelleen sama, itkun kanssa lapsi kertoo ettei halua tulla. Ihmettelen asiaa kovasti, koska minulla ja lapsella on ollut hyvät välit. Isä ei anna lapsesta mitään tietoja.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat