PRKLEEN PRKL!!! (Kyse miehestä)

Vierailija

VOI HEVON PRKLEEN PRKLEEN PRKL!!! Joskus musta tuntuu että voisin viskata ton miehenpuolikkaan seinään ja kerätä palaset jätelaitokselle vailla huonoa omaatuntoa. JOKA ASIASTA pitää taas olla natkuttamassa eikä mikään kelpaa!!!

Me ollaan muuttamassa isompaan asuntoon ja voi herraperkele mikä farssi siitäkin on tullut!! "Eikö nyt yhtään parempaa kämppää löydy, voi hitto mitä vuokria!!!" NO AI JAA!!! Ollaanko me seudulla jossa kaksioista joutuu järjestään pulittamaan yli seitsemän hunttia?! KYLLÄ. Ja sitten kun löytyy kohtuuhintainen kämppä, se rupeaa jäkättämään siitä että on liian kaukana sieltä ja liian sitä ja liian tätä. Eilen ärähdin sille että on se perkele että jos minä teen hirveän työn yrittämällä löytää uutta tarpeisiin sopivaa asuntoa niin sitten mäkätetään kaikesta mahdollisesta. Kyllä hiljeni ja alkoi lepytellä mutta miksi sen pitää olla noin vaikea!!!

Seuraavaksi realiteetit: Se ei tajua sitä että jos mulla ei ole kahta tutkintoa kuten sillä, on hitusen mahdotonta löytää töitä. Joissain paikoissa olen ollut ja se jaksaa jäkättää pienistä palkoista. Ärähdin sille että kouluttamattomana on vähän vaikeaa löytää töitä josta saa sen yli 1500e kuussa bruttona. MINKÄ LISÄKSI mun pitäisi olla kodinhoitajana hyvä ja ties mitä muuta. Voihan perkele!!! Ja se jaksaa yhä edelleen jauhaa jostain paikasta jota hain pari vuotta sitten: "Sehän ois ollu niin täydellinen ja sopinu sun opintoihin ja kaikkee!" No joo kai. Mutta jos joku on mun alalta suorittamassa ylempää tutkintoa ja muutenkin sopii kokemuksensa puolesta paremmin, mua ei valita. MENI JO!!! Piste. Se ei vaan ymmärrä!!!

Minkä lisäksi mistään ei pitäisi maksaa mitään mutta laatua pitäisi siitä huolimatta saada. Miten ihmeessä mä saan ton ymmärtämään että joo kyllä, eläminen maksaa ja laatua saa vain rahalla?!

Mä en tarvi mitään neuvoja tähän tilanteeseen mutta haluan vain ensisijaisesti jauhaa miesten ajoittaisesta mahdottomuudesta. Enkä jätä miestäni. Mutta onko muilla samanlaista?!

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat