mies petti, jätti ja nyt haluaa takaisin...

Vierailija

olin 4 vuotta yhdessä ihanan miehen kanssa. Suhde oli kriisissä usein, mutta selvisimme aina jotenkin niistä. Kun saimme ensimmäisen lapsen, mies muutti pois, koska ei mielestään jaksanut tätä tylsää arkea kanssamme...hän haukkui minua huoraksi ja pettäjäksi koko ajan, kun olin raskaana ja vielä lapsen syntymän jälkeen. silti ajattelin, että ehkä joskus vielä palaamme yhteen ja saamme tylsän arjen sujumaan. puoli vuotta myöhemmin sain kuulla, että miehellä oli ollut suhde toiseen naiseen melkein koko raskaanaoloajastani lähtien...hän muutti silloin toisen naisen luo, vaikka sanoi muuttavansa yksin. Mutta tottakai uskoin häntä, koska itse toivoin, että palaisimme joskus yhteen. Kun minä pyysin häntä tulemaan takaisin kotiin, hän valitsi siitä huolimatta toisen naisen. Minä aloin elämään omaa elämää, löysin rakkautta ja läheisyyttä toisesta miehestä. Kun ex-mieheni kertoi myöhemmin, että on eronnut naisestaan, olisi hän halunnut kotiin takaisin...minä en tuollaista sikaa voi koskaan ottaa enää takaisin! Ja miten tuollaisesta voisi muuttua? On varmasti parempiakin miehiä.

Kommentit (3)

Vierailija

kaikissa suhteissa. Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä. Yritimme saada vanhaa suhdetta ja perhe-elämää takaisin vielä uudestaan, mutta en koskaan luottanut enää mieheen! Ja eipä ollut aihettakaan, joten se suhde loppui hyvin lyhyeen.

Vierailija

...vieläkin on monet naiset sitä mieltä että naisen kuuluu antaa anteeksi ja antaa pettäjä-miehelle toinen mahdollisuus. Ei pettäjä-naisen puolesta useimmin hän itse eikä ympäristö vaadi ymmärtämystä niin paljon. Kaipa jokaisen on tässä mietittävä miten paha se pettäminen oli. Olen aika joustava ja ymmärtävä nainen, mutta jossain menee minunkin rajani, varmaan tässä tapauksessa menisi siinä kun huoraksi haukutaan. Opportunisti se kaveri kuule on. Ehkä uusi nainen laittoi sen pihalle ja nyt mielummin ottaisi sinut kuin olisi yksin. Tai sitten on vain kyvytön olemaan parisuhteessa. En minäkään ottaisi takaisin tuollaista.

Vierailija

Vastaampa miehenä tohon keskusteluun. Oli sitten "mies" (ei tosin ole), joka pettää jättää ja ruikuttaa, en jatkaisi suhdetta päivääkään. Tää oli MIES näkökulma!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat