Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on väärässä?Kiista autokoulussa.

Vierailija

Heips! Kertokaa mielipiteenne:

Olen tällä hetkellä erään autokoulun asiakkaana. Olen käynyt teoriat, ja pari ajotuntia. Olen maksanut koulusta jo puolet, ajallaan.

Nyt kävi niin, että yksi tunti jäi minulta huomaamatta (niitä ilmoitettiin suht sekavasti milloin tekstarilla, toisinaan autokoulun omassa ohjelmassa). En siis tiennyt, että minulla oli merkitty ajotunti, joten en sinne mennyt. Samana päivänä,sain koululta vihaisen yhteydenoton, jossa kerrottiin, että tulevat ajotuntini on peruttu. Että maksa ensin koko autokoulu pois, niin katsotaan sitten miten edetään. Ja että tämä on suuri loukkaus opettajaani kohtaan. Sihteeri ei suostunut keskustelemaan aiheesta puhelimitse, vaan ilmoitti ettei jaksa kuunnella puhettani (ei ääneni nyt Niin kauhea ole:). Nyt on paha mieli ja kyllä kirpaisee maksaa tämän jälkeen vielä 1000 euroa, ilman mitään takuita ajotunneista. Olen lähettänyt autokouluun viestin puhelun jälkeen, mutta siihen ei ole vastattu. Olen ymmälläni. Voiko mikään, etenkin maksullinen koulu toimia noin? Menetinkö oikeuteni harjoitella oikeutetusti, jos erehdyin yhdestä ajasta?

Kommentit (1)

Vierailija

Eihän mikään yritys voi noin toimia.

Tee heti kirjallinen valitus johon pyydät vastinetta esim. viikon sisällä. Jos vastaus on jotain muuta kuin että loput ajotunnit pidetään normaalisti ja joudut maksamaan siitä yhdestä ylimääräisestä, ota yhteyttä kuluttajaneuvojaan. Kirjaa myös mitä on tähän mennessä tapahtunut (sis. päivämäärät jne.)

Uusimmat

Suosituimmat