Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miesten päät ei enää käänny?

Vierailija

Blogissa

http://sormituntuma.blogspot.fi/

viitataan TV ohjelmaaan jossa

"naisen markkina-arvo alkaa pudota 30 ikävuoden jälkeen. Katseet liukuvat ohi ja kukaan ei katso."

Onko toisiaan näin että sittenkin nainen meikkaa ja pukeutuu miehen ihailua/katseita varten vai oli sittenkin kyseessä kilpailu toisia naisia vastaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Aika onnetonta jos elämä perustuu johonkin miesten tuijotukseen. Menkööt joogaan, jos päät ei käänny!

Mulla ei ainakaan ole mitään markkina-arvoa - olen arvokas juuri tällaisena kuin olen, oli meikkiä tai ei.

Vierailija

Hyvänen aika! Minä olen kohta 60 ja olisin todella huolissani itsestäni jos minulle merkitsisi se, kääntyykö päät!

Tietysti iän mukaan katselijat vähenevät. Onhan ihan luonnollista että nuorena etsitään partneria tietoisesti ja vielä paremmin alitajuisesti: Nainen katsoo miehet leveitä hartioita (voimakas kaveri), hyvää peppua (hyvä rakastaja), pituutta (nopea metsästäjä) ja mies katsoo naisen hiuksia (terveys), rintoja (hyvä imettäjä), muotoja (ei raskaana toiselle miehelle) ja jos ei tällainen automaattinen biologinen tarkkailu vähenisi kun ollaan 30 ylitetty, olisihan se ihmeellistä! Minusta on aika kovaa kutsua sitä markkina-arvoksi!

Uusimmat

Suosituimmat