Näin Nastolan kuntavaaleissa!

Vierailija

Nasolan kuntavaaliehdokkaana on erittäinkin epäluotettava henkilö ehdokkaana. Ymmärrykseni ei riitä siihen, että hän pysyy hoitamaan muiden asioita kun omatkaan ei hoidu.

Eikö ehdokkaiden pitäisi olla ns.kunnollisia suomen kansalaisia??

Hänellä on maksamattomia velkoja moneekin paikkaan ja muutakin epärehellistä tomintaa kuten hävyttömiä ilmoituksia netissä kauniisti sanottuna aikuisviihde sivuilla.

En ymmärrä, eikö ehdokkaden taustojen pitäisi olla moitteeton ja siitä mustaa valkoisella?? Toivottavasti kovin monessa kunnassa ei tlanne ole tämä. Eli äänestämme tietämättämme epärehellisiä ihmisiä.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko kuntavaalien ehdokkaiden hlö.ominaisuuksilla tai mielipiteillä mitää merkitystä sillä puolue ja ryhmäkuri takaa se että kaikki saman puolueen edustajät äänestävät lampaana samoin

Vierailija

näppikseen eteläsuomen sanomiin.

Aamulla luin saman sisältöisen viestin näppikseltä.

Olen tuoreehko nastolalainen ja äänestän ensi kertaa nastolassa asuessani...

Vierailija

Lainaus:

näppikseen eteläsuomen sanomiin.

Aamulla luin saman sisältöisen viestin näppikseltä.

Olen tuoreehko nastolalainen ja äänestän ensi kertaa nastolassa asuessani...

En ole sitä näppikseen laittanut, mutta hyvä jos joku muu on. Sillä tiedän että tämä henkilö huijaa mm.rahaa ja toimii muutoinkin vastuuttomasti. Toivottavasti joku tekee hänestä ilmoituksen. Vaalipiirilautakunnasta sanottiin että ei ole merkitystä vaikka olisi rikollinen tausta ehdokkalla.

-sen kuultuani päätin etten koskaan enää äänestä, enkä varsinkaan sitä puoluetta. Mutta näin suomen laki kuulemma sanoo.

Vierailija

Kyse on edustamisesta myös ja siitä mitä tämä kysyenen henkilö on sisimmältään.

-en minä ainakaan haluaisi tiimiini (ON KYSE MISTÄ TIIMISTÄ TAHANSA)sellaista henkilöä johon ei voi luottaa. Jos hän omassa elämässään on kaikkea muuta kuin mitä edustaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat