Kirjoja kirpparille

Vierailija

Olisko liikaa kirjoista jos pyytäs 3-7€? On hiukka halvempia kun esim. huutiksella tai divarit pyytää (netistä tarkistettu).

Mihin laitatte kirpparin antamat hintalaput, kanteen vai sisälehdille?

Kommentit (4)

Vierailija

ainakaan antikvariaattien pitäjät, kuulin juuri kun sukulaistäti kuoli ja jätti kokonaisia kirjasarjoja jälkeensä. Tämän tietäen sanoisin että 7 euroa on kyllä liikaa kirjasta kirppikselläkin.

Minä laittaisin kirjat isoihin laatikoihin, joihin kirjoittaisin isolla hinnan, en kirjoihin itseensä.

Vierailija

ja ostanut kirjoja kirppikseltä

hintahaarukassa 1-3,5 euroa en yhtään enempää maksa enkä myydessä pyydä niin käyvät kyllä kaupaksi

Vierailija

Lainaus:

ainakaan antikvariaattien pitäjät, kuulin juuri kun sukulaistäti kuoli ja jätti kokonaisia kirjasarjoja jälkeensä. Tämän tietäen sanoisin että 7 euroa on kyllä liikaa kirjasta kirppikselläkin.

Jos sarjat olivat kirjakerhokamaa, niin niitä ei tosiaankaan huoli yksikään antikvariaatti.

Lainaus:

Minä laittaisin kirjat isoihin laatikoihin, joihin kirjoittaisin isolla hinnan, en kirjoihin itseensä.

Toi ei kyllä onnistu itsepalvelukirppiksellä, sillä kaikissa myytävissä tuotteissa pitää olla kirppiksen oma hintalappu, johon on merkitty myyntipöydän numero.

Olen myynyt ison kasan vanhoja lasten- ja nuortenkirjoja kirppiksellä periaatteella "kunhan pääsen eroon" hintaan 20-50 senttiä. Kaikki meni.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat