Ukki haukkuu mun tyttöä

Vierailija

Miten mun pitäisi toimia, kun tyttö 6v. on nyt pariin kertaan sanonut, että ukki (isän isä) haukkuu häntä tyhmäksi vauvaksi ja typeräksi tytöksi? Mieheni sanoi, kun keskenämme puhuttiin, ettei sillä ole mitään oikeutta nimitellä hänen lapsiaan, mutta hän ei kuitenkaan ole sanonut mitään isälleen. Ukki asuu kaukana ja tulee meille aina noin viikoksi asustelemaan, mutta nyt mun pinnani alkaa olla täysi. Naputin jo tekstiviestin valmiiksi, jonka hänelle lähettäisin, mutta sehän on sitä laatua, että välithän sillä poikki menee. Toisaalta en haluaisi, että lapset menettää ukkinsa, kun minä laitan välit poikki, mutta en myöskään enää siedä, että hän tulee meille asumaan ja nimittelee tyttöäni. Sovinisti on nähtävästi, koska ei poikaani (8v) koskaan ole nimitellyt. Apua, mitä teen? Ukki on sen verran vanhaa koulukuntaa, että tätä ei pysty hoitamaan millään keskustelulla. Jos jotain hänelle tästä sanon, niin olen ihan sata varma, että välit menee.

Kommentit (1)

Vierailija

ja usko huviksesi että vanhempin ON oltava lastensa asianajajia, sanan varsinaisessa merkityksessä, silloin kun asiaa on ajettava. Sinä olet vät sinun olevan heidän asiallaan. Mikä nyt on Sinulle tärkeämpää: että tytöstäsi kasvaa itseensä luottavainen tasapainoinen itsensä tyttönä ihan yhtä hyväksi ihmiseksi tunteva kuin jos olisi poika? Vai painaako vaa'assa enemmän se että joku sovinisti-ukki ei pahoita mieltään?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat