Nerokkaimmat lahjaideat teini-ikäisille?

Vierailija

Onko joku keksinyt omasta mielestään tosi nerokkaan lahjaidean teini-ikäiselle? Laita hyvä kiertämään!

Meillä taas pyöritellään samoja vanhoja lahjakortti-ajatuksia, kun ei kerta kaikkiaan enää tiedetä, mitä niille vois laittaa, ettei se ois ihan tyhmää. Plää. Minkä ikäisille sisarusten lapsille ei enää tarvi ostaa lahjaa, sitten kun ne muutta kotoa pois?

Kommentit (14)

Vierailija

lisäksi sisaruksilla on toinen mokoma pienempiä lapsia. Joten 30 euron lahja per nuppi on ihan liian hinnakas. Rahaa ei kannata antaa pieniä summia, mutta eipä sillä pienellä summalla juuri mitään lahjaakaan saa. Mulla on kyllä ideat ihan loppu. Kuuntelevat musiikkia tietokoneelta tai jostain mp3-soittimelta, leffojakaan eivät osta dvd:nä, vaan latailevat jostain. Minä olen jo niin tipahtanut kärryiltä siinä, mitä teinit yleensä kuluttaa ja miten, että tosi vaikeeta on keksiä mitään, mikä ei olis ihan persoonatonta.

ap

Vierailija

teineille on kaikkein mieluisinta lahjakortit tai just leffaliput.

Pienikin lahjakortti käy.

Paljon mieluisampaa kuin joku "konkreettinen tavara", mitä moni "mieluummin ostaisi".

Nimimerkillä "Kahden teinin äiti"

Vierailija

30€ leffalippusetti, ja jaa se kahteen osaan, kirjekuoreen kaksi lippua per teini :) Niin mä teen sukulaislasten kanssa.

Lainaus:

lisäksi sisaruksilla on toinen mokoma pienempiä lapsia. Joten 30 euron lahja per nuppi on ihan liian hinnakas.

ap

Vierailija

niitä on vaan yksinkertaisesti liikaa.. en edes yhteistä lahjaa.

eivätkö nämä teini-ikäiset toivo mitään?

mut voisin kuvitella että cd:t, dvd-boxit lempparisarjasta, leffaliput, vaatteet, mp3-soittimet, pelit, jotkut kirjat voisi upota?? tytöille suoristusrauta, tuoksuja, meikkejä?

Vierailija

Saa alta parillakympilläkin, jos ei ihan uusinta uutuutta hae.

Body Shopista jotain hyvää suihkugeeliä (myös pojille sopivia).

Tosiaan sarjakuva-albumeita!

Suklaa uppoaa teiniinkin.

Tyttöteinille Glitteristä jotain tukkapantaa/solkea.

Vierailija

sitten, kun ne mokomat aikuistuvat ja muuttavat pois, alkavat ostaa itse sinulle lahjoja, etkä edelleenkään pääse lahjan ostamisen riesasta ;-)

Teinille kaikkein varmin lahja on raha. Jos et halua rahaa antaa, anna vaikka leffalippuja (esim. Finnkinolla näkyy olevan 29 e/4 lippua, teini pääsee kaverin kanssa kahdesti leffaan - jos siis kotipaikkakunnalla on Finnkinon teattereita). Tai lahjakortti johonkin teinin suosimaan liikkeeseen.

Tai kysy teinin äidiltä, mikä on hänen lemppari-tv-sarjansa ja osta sen dvd-boxi.

Tai osta sille hauskoja sarjiksi, esim. Far side Gallery on huippuhyvä ja treenaa englanninkieltäkin... suomenkielisistä vaikkapa Jere tai Lassi&Leevi...

Vierailija

Näin ollen heille voi ostaa pyyhkeitä, lakanoita, ruokailuvälineitä, laseja, lautasia, murokuppeja yms.

Leffaliput ovat jo tulleet esiin muissa ketjuissa, erittäin pätevä lahja kaikille teineille.

Useimmat tarvitsevat muistikortteja ja/tai muistitikkkuja

Näistäpidetään

Jos on tyttö kyseessä nii esim.

Hajuvesi, laukku, H&M on feikkejä uggeja, kasvonaamioita ja niidenkanssa vaikka jokin suihkugeeli, kuorintavoide tai meikkipanta, pyjama, jos tytölllä on jo daniel wllingtonin kello niin siihen uusi vyö?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat