Siis pärjääkö joku ilman mikroa?

Vierailija

Rupesin vaan miettimään.. mutta miten lämmitätte vaikka edellisen päivän ruoat? Laitatteko aina hellalle tai uuniin? tai jos jotain pullaa pitää äkkiä sulattaa pakkasesta, meneekö sekin uuniin? Itse en pärjäisi kyllä... tai no varmaan hätä keinot keksisi mutta kahden pienen lapsen äitinä, mikro on kyllä aika kova juttu=)

Kommentit (9)

Vierailija

Ei pakkasesta otettu ruoka tai eilinen ruoka ole vanhaa. Tietenkään jos mitään ei jää koskaan yli niin ei ole uudelleenlämmitettävää, mutta kyllä ainakin minulla jää välillä ruokaa yli vaikka kuinka tarkkaan suunnittelisi aterian.

Sitäpaitsi mikro on ekologinen vaihtoehto, vie vähemmän energiaa lämmittää ruokaa mikrossa kuin hellall/uunissa

Lainaus:

en syö vanhaa ruokaa, joten ei sitä ongelmaa. Pulla on parasta kun sitä ei ole sulatettu mitenkään

Vierailija

Saatiin sellainen säälistä lahjaksi. Siellä se pölyttyi ensin keittien nurkassa ja sitten komerossa kunnes annettiin eteenpäin.

Hellalla, uunissa. Sulatus joko jääkaapissa tai huoneenlämmössä.

Vierailija

Lainaus:

Ei pakkasesta otettu ruoka tai eilinen ruoka ole vanhaa. Tietenkään jos mitään ei jää koskaan yli niin ei ole uudelleenlämmitettävää, mutta kyllä ainakin minulla jää välillä ruokaa yli vaikka kuinka tarkkaan suunnittelisi aterian.]

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat