Valokuvaprojekti suomalais-venäläisistä pariskunnista

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei!

Etsin valokuvattavaksi pariskuntia, joista toinen on venäläinen ja toinen suomalainen. Tarkoituksenani on kuvata henkilöiden kotona potrettikuvia sekä muutamia kuvia arjesta. Olen tekemässä opinnäytetyötäni Lahden Muotoiluinstituuttiin, pääaineena valokuvaus. Valokuvaprojektissani tutkin sitä, miten suomalais-venäläisten pariskuntien kulttuurierot näkyvät arjessa. Tarkoituksenani on myös tehdä pieni haastattelu, joka toimii osana koko projektia.

Valokuvista ja haastatteluista kokoan kirjan. Valokuvista muodostan myös näyttelyn vuoden 2013 lopussa.

Haluan rajata aiheeni pelkästään suomalais-venäläisiin suhteisiin, koska olen erityisesti kiinnostunut venäläisestä kulttuurista. Asuin Venäjällä vuoden verran ja opiskelin Pietarin Taideakatemiassa piirustusta ja maalausta. Innostuin täysin venäläisistä tavoista ja uskomuksista, joita opin venäläisiltä kämppiksiltäni.

Etsin kaiken ikäisiä ja näköisiä pariskuntia. Kuvaan mielelläni pääkaupunkiseudulla tai Lahdessa. Voin myös kuvata muualla päin Etelä-Suomea, jonne on mahdollista päästä kätevästi junalla tai bussilla.

Mikäli kiinnostuitte tulemaan mukaan valokuvaprojektiin, olen siitä hyvin iloinen. Voitte lähettää minulle sähköpostia osoitteeseen: paulasundell@gmail.com

Ystävällisin terveisin:

Paula

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat