Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo rakastuminen : / ( 14.v )

Vierailija

LUKEKAA LOPPUUN TÄÄ ON MUN ELÄMÄÄ TÄRKEEMPI ASIA JA NYT AIJJON TÄMÄN SELVITTÄÄ. (tää on nolo mutta yritin ainakin kertoo jotenkin... Lopussa on se varsinainen ongelma kerrottuna)

Tää on aika omituista mutta olin 7.v:nä tanssi tunnilla yhdessä tanssikoulussa ja kävin sie pari vuotta. Sitten oli taukoa siitä ohjaajasta 4,5 vuotta kun kävin muualla tanssimassa.

Ja nyt 3 vuotta sitten menin sille samalle ohjaalalle joka perusti oman yrityksen ja ohjaa sie kaiken maailma lajeja (hip hopista balettiin ja show dancea ,jazzia 3-15 vuotiaitten tansseja , kahvakuulaa jne..)

ONGELMA:

Tää oli josssain vaiheessa ihan katastrofista mutta tän 3 vuoden aikana kun olen käynyt sen opettajan opissa omassa yrityksessä ja nyt:

Oon ihan riippuvainen siitä,ajattelen sitä koko ajan, puhun siitä koko ajan, en voi olla näkemättä sitä yli viikkoa kirjoittelen siitä p.v kirjaan kaikkea..... Äiti ehdotti jo jossain vaiheessa kerran sille opelle (vitsillä) että voisitko sä adoptoida tän meidän lapsen ku se on susta nii riippuvainen. OPENI: Joo täytyy miettiä mitä mun mieheni tästä sanoo... XD

Mää otin sen tosissani. Jos suoraa sanotaaan nii mää pidän/ rakastan sitä melki enemmänkun omaaa äitiäni kun äidin kanssa tappalemmeniin usen... (mut se ei nytliity asiaan)

Sekoan ihan täysin jos nään sen ohi mennen jossain, nään iha outoja unia siitä että se olisi mun äiti.

Olen yrittänyt puhua koulu kuraattorille siitä muttakun en vaan saa sanaa suustani kun TÄÄ ON NIIN NOLOOO :/

Ja sekin ihmenyttää että pärjään paremmin muitten aikuisten kanssa kuin omien vanhempien. avaudun yleensä mun vanhalle nain opettajalle jota kohtaan on sama tilanne.Kirjoittelen sille tanssi opettajallekkin kokoajan sähköpostia, juttelen sen kanssa vaikken itse edes tietä että häiriintyykö se siitä...

Itseä ahdistuttaa se: