Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo rakastuminen : / ( 14.v )

Vierailija

LUKEKAA LOPPUUN TÄÄ ON MUN ELÄMÄÄ TÄRKEEMPI ASIA JA NYT AIJJON TÄMÄN SELVITTÄÄ. (tää on nolo mutta yritin ainakin kertoo jotenkin... Lopussa on se varsinainen ongelma kerrottuna)

Tää on aika omituista mutta olin 7.v:nä tanssi tunnilla yhdessä tanssikoulussa ja kävin sie pari vuotta. Sitten oli taukoa siitä ohjaajasta 4,5 vuotta kun kävin muualla tanssimassa.

Ja nyt 3 vuotta sitten menin sille samalle ohjaalalle joka perusti oman yrityksen ja ohjaa sie kaiken maailma lajeja (hip hopista balettiin ja show dancea ,jazzia 3-15 vuotiaitten tansseja , kahvakuulaa jne..)

ONGELMA:

Tää oli josssain vaiheessa ihan katastrofista mutta tän 3 vuoden aikana kun olen käynyt sen opettajan opissa omassa yrityksessä ja nyt:

Oon ihan riippuvainen siitä,ajattelen sitä koko ajan, puhun siitä koko ajan, en voi olla näkemättä sitä yli viikkoa kirjoittelen siitä p.v kirjaan kaikkea..... Äiti ehdotti jo jossain vaiheessa kerran sille opelle (vitsillä) että voisitko sä adoptoida tän meidän lapsen ku se on susta nii riippuvainen. OPENI: Joo täytyy miettiä mitä mun mieheni tästä sanoo... XD

Mää otin sen tosissani. Jos suoraa sanotaaan nii mää pidän/ rakastan sitä melki enemmänkun omaaa äitiäni kun äidin kanssa tappalemmeniin usen... (mut se ei nytliity asiaan)

Sekoan ihan täysin jos nään sen ohi mennen jossain, nään iha outoja unia siitä että se olisi mun äiti.

Olen yrittänyt puhua koulu kuraattorille siitä muttakun en vaan saa sanaa suustani kun TÄÄ ON NIIN NOLOOO :/

Ja sekin ihmenyttää että pärjään paremmin muitten aikuisten kanssa kuin omien vanhempien. avaudun yleensä mun vanhalle nain opettajalle jota kohtaan on sama tilanne.Kirjoittelen sille tanssi opettajallekkin kokoajan sähköpostia, juttelen sen kanssa vaikken itse edes tietä että häiriintyykö se siitä...

Itseä ahdistuttaa se:

Kun tannssin openi on niin kiireinen tekee 8h päivässä töitä. (siis ohjaa vain tanssia ja tanssia vaihtaa lajia koko ajan ,energia ei lopu koskaan, yli ilonen ja maailman ihanin ihminen .... 152,3 cm pitkä 27 vuotias) Mietityttää se kun äiti sanoo että : Älä lähettele sille koko ajan postia se on ahdistuttavaa ja että openi NS. kärsii siitä..

Openi sanoi kuitenkin aina tanssi tunnilla 5-6 vuotta sitten mulle henkilökohtaisesti että olen ihana oppilas ja MUN MIELESTÄ se kohteli mua jotenki erityisesti ....Niinkun nyttenkin...

Koulun käyntini on kärsinyt siitä kun ajattelen opeani koko ajan .

Se on niin sulonen ja 152,3 cm 27 VUOTIAS pikku pätkä josta kaikki tykkää. Olen sie sen yrityksessä ainoa lapsi.Sie käy aikuisia ja siinä vieressä on kunto sali.Ja kun äitini käy sie yritys tunnilla niin ne puhuu aina musta jotain ????

Epäilen että on sillä mun opellakin jotai tunteita mua kohtaan. Ne on siis menossa sen miehen kanssa vasta 2013 keväällä naimisiin ja sillä EI ole lapsia.....

( Sori tuli pitkä mutta sainpahan kerrottua . Olette ihania ihmisiä jotka jaksaa tämän tunteella lukea ja ajatuksen kanssa. Kiitos tuhannesti jo etukäteen)

terveisin : Epätoivoinen nuori

Kommentit (11)

Vierailija

En hyvä lapsonen sanoisi tuota niin rakastumiseksi tanssin opettajaan.Se mitä harrastata antaa hyvän olon ja se joka opettaa antaa opin siihen hyvään oloon. Ei sinun kannattaisi miettiä asiaa tai häntä niin paljon, tai ainakaan miettiä niin että olet rakastunut. Keskity tanssimiseen ja kiitos hyvästä oppitunneista, etsi oman ikäistä seuraa ota mukaasi joku joka voisi kanssasi tanssia niin jää tämä rakastumisen tunne pois ja huomaat, että sinulla on hyvä tanssin opettaja vain ja ainoastaa. Kaerin kanssa keskityt tanssiin ja siihen että kaverisikin oppii joramaan. Tunteet eivät ole samat opettajan puolelta hän vain opettaa, asiat joita toivot tai luulet hänen sinua kohtaan tuntevan tai luulet että kohtelee sinua jotenkin eri tavalla, on vain sitä kuvitelmaa miten haluaisit asian olevan. Olet vielä lapsi jotenka nyt tanssit ja nautit siitä se hieno harrastus mutta oman ikäistä seuraa kaipaat nyt. Kaikke hyvää sinulle.

Vierailija

Asiaan kuuluu monella juuri 14-vuotiaalla, lapsuuden taakseen jättäjällä, ei vielä aikuisella, että rakastuu aikuiseen jolta tuntee saavansa lämpoä ja ymmärtämystä. Olen (itsekin äitinä) samaa mieltä siitä, että et kirjoittelisi ja ottaisi jatkuvasti yhteyttä tanssiopettajaasi, sillä olisi todella typerää jos hieno opettaja-oppilas-suhteenne sellaisesta menisi poikki.

Mitään uutta ja outoa ei ole se, että nyt tulet paremmin toimeen muiden aikuisten kanssa kuin omien vanhempiesi. (Asian sivusta mutta haluanpa sanoa - jos jotkut tätä lukevat - että juuri tällaista tilannetta varten pitäisi lapsella olla kummeina ihmisiä, jotka ovat valmiit auttamaan silloin kun omat vanhemmat tuntuvat vain nipottajita ja kauhean vanhanaikaisilta ja varsinkin ovat väärässä koko ajan ja kaikessa.)

Usko minua: kaikki menee ohi. Elät vain vaihetta. Jos ajatus vaiheesta tuntuu surulliselta, itke rauhassa. Sillä toisaalta ajatus vaiheesta on myös lohduttava, eikö?

Kaikkea hyvää Sinulle.

Monen moisen äiti

Vierailija

Lainaus:

En hyvä lapsonen sanoisi tuota niin rakastumiseksi tanssin opettajaan.Se mitä harrastata antaa hyvän olon ja se joka opettaa antaa opin siihen hyvään oloon. Ei sinun kannattaisi miettiä asiaa tai häntä niin paljon, tai ainakaan miettiä niin että olet rakastunut. Keskity tanssimiseen ja kiitos hyvästä oppitunneista, etsi oman ikäistä seuraa ota mukaasi joku joka voisi kanssasi tanssia niin jää tämä rakastumisen tunne pois ja huomaat, että sinulla on hyvä tanssin opettaja vain ja ainoastaa. Kaerin kanssa keskityt tanssiin ja siihen että kaverisikin oppii joramaan. Tunteet eivät ole samat opettajan puolelta hän vain opettaa, asiat joita toivot tai luulet hänen sinua kohtaan tuntevan tai luulet että kohtelee sinua jotenkin eri tavalla, on vain sitä kuvitelmaa miten haluaisit asian olevan. Olet vielä lapsi jotenka nyt tanssit ja nautit siitä se hieno harrastus mutta oman ikäistä seuraa kaipaat nyt. Kaikke hyvää sinulle.

Siis miten nii kiitos hyvästä oppitunneista :O :O

Tunnetko muka minut :O :O :P :P :P ?????

Vierailija

Minulla on vähän samanlainen tilanne koulussa. En kyllä puhu siitä kellekään mut ajattelen paljon just siksi kun hän on semmonen ihana ja semmonen en osaa selittää. Minäkin olen kirjoittanut sähköpostia mut en kovin usein, en ole sähköposti ihminen. Ja minulla ei ole kuitenkaan mitään romanttisia ajatuksia en kyllä ole ihastunut. Välillä minusta tuntuu että minä roikun siinä liikaa. Minun pitää yrittää olla rauhallisemmin. Mut se on vaikea kyllä kun mä vaan rakastan sitä niin :(

Vierailija

Muttakun en saa häntä ikinä mielestäni! ja jajaja.... kun se on mulle... KAIkki! <3 :/ Mutta sen mie tiiän että ei tämä tällei voi jatkua... EN VAAN PÄÄSE SIITÄ EROON! :(  (Haluaisin viettää vaan kaiken aikani sen kanssa , mutta se ei ole oikeen varmaan mahdollista kun hän on jo kohta 30 :( )

Vierailija

Mää niin tiedän ton tunteen kun oikeesti tykkää jostain ns. "väärästä" ihmisestä. Tossa missä kirjoitin tosn super pitkän tekstin nii ongelmana se että roikun siihä henkisesti ihan liikaa ja ajattelen sitä KOKO AJAN ja aina jos on mieli maassa nii ekana tulee hän mieleen! ♥

Uusimmat

Suosituimmat