Vauvakuume - Hajoaa pää

Vierailija

Olen 19-vuotias, ja mieheni on 23. Asumme periaatteessa yhdessä, olemme asuneet koko suhteemme ajan. (Minulla on siis oma vuokra-asunto mutta miehen työaikojen vuoksi vietän mielummin aikaa hänen asunnossaan, enemmän aikaa olla yhdessä.)

Mies siis käy töissä, itse opiskelen iltaisin pari kertaa viikossa.

Ja minua raasttaa suunnaton vauvakuume. Itse olisin vaikka heti valmis lasten hankkimiseen, koska olen jo asettunut aloilleni nuoruuden riennoista jo aika päivää sitten.

Mutta miehen kanta asiaan on täysi mysteeri. Hän on sanonut, että haluaa lapsia kanssani, ja monta, ENNEN kuin hän on 30, ikäarvioiksi heitti 25-27.

Eihän siinä mitään, mutta sitä ennen pitäisi myöskin olla okt, mulla opiskelut käytynä ja työpaikka (säännölliset tulot), koska hän itse ajatteli lopettaavansa työnsä parin vuoden päästä.

Sitten kun oman mielipiteeni ilmaisin, että ei se tarkoita että niitä lapsia heti alkaisi siunautumaan, siinä voi mennä aikaa, ja hyvinkin vasta ensimmäinen tulla kun hän olisi sen liki 30v.

Sitten yht'äkkiä hänen mielipiteensä muuttui. "No, ei meillä kaikkea tartte kuitenkaan olla ennen lapsia, mut rahaa kuitenkin".

Ja samaan aikaan heittää läppää, kun keskusteltiin lasten kasvatuksesta:

"Pitäisköhän mun alkaa kasvattamaan lapsia?"

Johon vastaan "Ne pitäis ensin tehä... Miten ois sit vaikka heti jos niitä haluat sitten kasvattaa ja kouluttaa?"

"Joo toki, vaikka heti! Mut sulla on pillerit kesken."

Mies kuitenkin innoissaan aina asiasta kanssani keskustelee, ja järkevästi, ja seurailee mielellään pikkulasten touhuilua ulkona, jos niitä vastaan sattuu tulemaan.

Ei taida itsekään oikein tietää mitä haluaa ja milloin? Eikä sitten viitsi asiasta sen kummemmin avautua.

Raivostuttaa, kun asiaan ei mitään ratkaisua tule. Miten pitäisi edetä?

Kommentit (2)

Vierailija

ei halua lapsia ja pelaa vain aikaa toivoen voivansa vielä viettää kanssasi jonkun verran aikaa ennen kuin jätät sen vauvakuumeesi vuoksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat