Just wondering

Vierailija

Hei, minulla on ongelma johon tarvitsisin viisaampien apua.

Olen toimistotöissä pk-yrityksessä, jossa työtehtäväni ovat todella laajat.

Olen yksi uusimmista ja nuorimmista työntekijöistä, ja tuntuu että minua myös kohdellaan sen mukaan. Minulla on koko toimiston paskanakit hoidettavana, ja työpanostani ei arvosteta pätkääkään. Teen kaiken niin hyvin kuin voin, mutta alan kyllästyä vähättelevään asenteeseen.

Kaikkea tekemistäni vahdataan ja tuntuu ettei minulla ole yhtään työrauhaa. Esimieheni keskeyttävät minut jatkuvasti ja kontrolloivat koko ajan kaikkea, mitä teen. Tuntuu, että minulle ei anneta vapautta oppia itse tekemään itsenäisesti. Joudun raportoimaan jokaisesta liikkeestäni, mitä teen.

Lisäksi minulle annetaan koko ajan uusia tehtäviä vaikka en ole suoriutunut edellisistäkään. Deadlinet ovat joskus suorastaan mahdottomia.

En osaa sanoa jämäkästi EI vaikka toppi tulee monesti vastaan, ehkä ikäni takia tms. Olen lievästi siis ylityöllistetty, enkä osaa enää keskittyä mihinkään kun työtaakka painaa niskaa. Tauot jäävät useinväliin ja ruokkikseni pidän niin lyhyenä kuin kykenen, että pääsisin taas purkamaan työurakkaa.

Olen koko ajan stressaantunut ja ahdistunut. Mietin työasioita koko ajan, yötä päivää.

Kotona olen surkea vaimo ja äiti, sillä en osaa ottaa rennosti enää vaan äksyilen kaikesta.

Olin työni alussa korkeasti motivoitunut ja täynnä intoa ja energiaa. Nyt kaikki luovuus on tapettu ja jäljellä on ns. vain rippeet siitä innokkaasta työntekijästä joka aluksi olin.

Lisäksi pomoni on kamalin mahdollinen esimies. Hän raivoaa ja huutaa minulle päin naamaa, jos teen virheen. Toisinaan saan kuulla huutoa vaikka en olisi tehnytkään mitään. En ole pystynyt enää puhumaan hänelle sen jälkeen kun hän viimeksi huusi minulle (hän sai sellaisen raivokohtauksen, että lähdin itkien töistä kesken päivän). Välttelen häntä parhaani mukaan, sillä en voi sietää häntä silmissäni. Minulla ei ole mitään kunnioitusta häntä kohtaan sen jälkeen kun hän kohteli minua niin alentuvasti.

Työpaikkaa on vaikea vaihtaa, sillä vastaavaanlaista työtä ei täällä ole juuri tarjolla. Laskutkin pitäisi maksaa ja elättää perhettä.

Mitä siis teen? Olen väsynyt tähän tilanteeseen ja pelkään että jonain päivänä vielä tyyliin pimahdan ja annan pomojeni kuulla kunniansa :(

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat