Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAIKKI LAIHDUTTAJAT MUKAAN? :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Heippa kaikki!

Elikkäs ajattelin aloittaa tällaisen uuden keskustelun, johon kaikki, jotka ovat aikeissa laihuttaa, laihduttavat parasta aikaa, tai ovat jo laihduttaneet, voisivat kertoa kuinka menee.

Kerronpa ensin oman tarinani:

Olin 20-vuotias kun saimme avomieheni kanssa tyttären. Raskauden alussa painoin lähes 90kg ja viimeisilläni 93kg.

Tytön synnyttä laihduin nopsaan tahtiin. Vuosi synnytyksen jälkeen painoin 64kg. Vau! Olin tyytyväinen!

Mitä sitten tapahtui? No, tuli kesä ja itsekuri meni.. Lihoin ja nyt painan 80kg, kääks!

Pituutta löytyy 166cm.

Tavoitteena olisi painaa vähintään 60kg.

Eli 20kg pudotettavaa edessä päin.

Omaan todella huonon itsekurin ja olen oikea tunnesyöjä :/

Nyt en enää kertakaikkiaan jaksa tätä, enkä halua lihoa enää grammaakaan lisää!

Ystäväni suosittelivat nutrausta, joten ostin tänään pari pakettia niitä pussijauheita.

Huomenna alkaa. En siis aijo syödä mitään muuta.

Katsotaan mitä tapahtuu =)

Kaikki vain reippaasti kirjoittelemaan, varmasti jokaiselle on apua siitä, jos saa jakaa tämän asian muiden laihduttajien kanssa :)

Kommentit (2)

Vierailija

tänään aamupaino 80,2kg (kauheeta..) ja vettä ja pepsi maxia oon vaan tänää juonut :) kohta vois ekan nutrilettin vetästä.

En tiiä innostuuko tänne kukaan muu kirjoittelemaan, mut kirjottelen itekseni jos ei muuten =) jospa joku iha mielenkiinnosta seurailis :D

Vierailija

..eli tännää menty pelkillä pussi ruuilla.

1 suklaa, 1 mansikka ja 1 kasviskeitto. Ei oo tosiaankaa mitään herkkua, mutta kyllä nuita nyt syö. Toivottavasti nyt mahdollisimman pitkään. Ainakin viikon. Jos alkaa tökkimään niin voisi ajatella, että jatkais mutta ottas jotakin muuta mukaan siihen, eli osa-nutrais.

Ei oo pahemmin houkuttanut syödä mitään muuta. Tyttärelle ja miehelle kun keitin jauhelihakeittoa tänään niin kyllä tuoksu oli taivaallinen.. ah! Mutta pidin pääni =)

Nyt muitakin mukaan! Onnistutaan yhdessä :)

Uusimmat

Suosituimmat