parisuhteen läheisyys loppu, enkä enää jaksa

Vierailija

miten voi löytää läheisyyden uudelleen? Meillä on kaksi lasta, ja näiden arkisten vuosien aikana läheisyys on kuollut. Mieheni ei ole lähestynyt minua pariin vuoteen seksuaalisesti, eikä juuri muutenkaan. Hänen syynsä ovat väsymys ym perinteiset syyt. Ei ole pettänyt eik halua erota vaan vakuuttaa että asiat tulevat varmasti muuttumaan. Itsetuntoni on kadonnut ja itken usein tätä tyhjyyden ja kaipuun tunnetta. Usein löydän itseni muistelemasta menneitä ja haaveilemasta. Kunpa joku huomaisi joskus vain minut, katsoisi silmiin niinkuin olisin jotain arvokasta. Mietin avioeroa päivittäin, mutta en toisaalta ole valmis yh elämään lasten kanssa. En halua perheemme hajoavan,mutten tiedä kauanko minun pitää pystyä elämään pelkkää henkistä tyhjiötä.

Kommentit (1)

Vierailija

Eli kerrot hänelle tasan tarkkaan mitä tuossa kirjoitat. Kaipauksestasi, avioeron miettimisestä. Jos miehesi rakastaa sinua, sinä olet hänelle tärkeä ja hän tekee parhaansa pitääkseen sinut. Jos häntä ei kiinnosta miten sinä voit, hän ei rakasta sinua. Niin simppeli asia se on. Sellaista "rakastaa minua mutta ei välitä siitä miten minä voin" ei ole olemassakaan, älä mene siihen loukkuun!

Voimaa Sinulle!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat