Hullun raivoa ja henkistä väsymystä

Vierailija

Auttakaa mua ja neuvokaa! Alan olla niin väsynyt etten tiedä mitä teen. Eilen illalla raivosin lapsille ihan hulluna, siis ihan oikeasti meni vähän överiksi. Olivat kitisseet koko illan, takana tosi huono ja rankka päivä töissä ja mulla pimahti. Miehellä myös rankka työ ja kotona tahtoo sulkea korvansa lasten tappelulle ja kitinälle ja sit kun tarpeeks ketuttaa niin livahtaa autotalliin. Mussa tytöt kiinni kun takiaiset, jos mies päästäskin mua vaikka jumppaan niin roikutaan lahkeessa että älä mee, ei me pärjätä! Kyseessä siis iloiset ja sosiaaliset lapset mutta jotenkin kotona ovat ihan vauvoja vaikka hoidossa ovat reippaita ja syövät ja pukevat itse yms. Mä olen ihan poikki, kannan koko perheen raha-asiat, taloasiat, vakuutukset jne.

Miten voisin kontrolloida raivoani? Tiedän että oma aika, nukkuminen tarpeeksi ja parisuhteen kuntoon saanti olis peruspilareita mutta ne ei vaan nyt kuulu mun elämään tällä hetkellä. Haenkin apua muilta samassa tilanteessa olevilta, miten te jaksatte purra hammasta ja hymyillä? Mä koitan jaksaa sitä iltaa kotona mutta jossain vaiheessa sitten aina napsahtaa päässä ja alan huutaa jostain ihan turhastakin. Tiedän että esim. sisarusten tappelu on ihan normisettiä ja normaalisti jaksankin kuunnella sitä mutta välillä se on vaan se korsi joka murtaa kamelin selän. Lasketteko kymmeneen? En halua olla tämä raivohullu äiti jonka lapset varmana kohta pelkää mua ja mun hulluuskohtauksia! Joskus heittelen kamoja yms. tosi lapsellista, mä en halua olla tämä ihminen...

Kommentit (1)

Vierailija

Tämä voi tuntua pikkujutulta, mutta ala nyt ainakin käydä säännöllisesti jossain jumpassa, ehkä jossain, missä saa purkaa agressioita oikein luvan kanssa.

Ok, tyttösi kitisevät, ettet saa mennä ja että he eivät pärjää, mutta kuten istekins anot, se ei pidä paikkaansa. Lähde "kylmästi" jumppaan, kyllä he tottuvat pikkuhiljaa (hyvässä lykyssä hyvinkin nopeasti). Jos et mene, tavallaan vahvistat tyttöjen pelkoa ja osoitat, ettet sinäkään usko heidän pärjäävän. Tytöilesi tekee hyvää huomata, että he pärjäävät, ja eihän heidän tarvitse yksin olla, heillähän on isä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat