Äiti on vähän väsynyt

Vierailija

Tänään taas räjähdin...

Yritän olla kiltti ja hyvä äiti ja hyvä vaimo, mutten pysty hillitsemään kiukun ja raivon puuskia. Päivittäin kurkku kipeä huutamisesta. Ja joka ikinen kerta päätän, että näin ei voi jatkua, nyt parannan tapani, mutta niin vain taas joku tekee väärin, niin äiti huutaa ja raivoaa.

Hyi aivan kamalaa....

Olen käynyt ammattiauttajilla muutama vuosi sitten, silloin sain lääkityksen synnytyksenjälkeiseen masennukseen ja käynnit psykiatrille, muttei niistä mitään virallista hyötyä ollut. Lääkitys kesti vuoden ja olo oli parempi, joten pillerit lopetettiin.

Nyt taas tuntuu samalta :(

Perheessä on mies, lapset 12v,10v,7v ja 3v, jotka koettelevat hermojani päivästä toiseen. Itse olen 30v

Käyn itse ammattikoulussa sekä osa-aikatöissä. Irtiotto perheestä ei käy koska on omakotitalon rakennus ja koirat jotka tarvitsevat myös osansa.

Minulla todettiin kilpirauhasen liikatoiminta 02/12 johon sain lääkityksen pian, ja joka on todella korkea vielä tälläkin hetkellä. Kesällä kerroin omalääkärilleni masennusmerkeistä, mutta hän vaan sanoi että se johtuu kilpparista ja menee pian ohi. MUTTA KUN EI MENE, EIKÄ EDES HELPOTA!!

Mitä ihmettä teen? Vaikuttaako tämä ulkopuolisen silmissä että olisin jälleen masentunut?

Kommentit (1)

Vierailija

Ainakaan kukaan järkevä ei sinulle voi vastata kysymykseesi. Ethän edes kerro mistä räjähdit! Oliko lapset tottelemattomia? Söivätkö koirat paistamsi joulupiparit? Kaatuiko tulevan omakotitalon seinä? Rahahuolia?

Ainoan kommentin jonka minulta saat - eikä se todellakaan liity siihen oletko ehkä masentunut vai et - on että 4 lasta on hirveän paljon!

Mene lääkäriin ja nopeasti: huutavaa räjähtelevää äitiä ei kukaan lapsi ole ansainnut! Eikä kukaan mies!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat