Miten annatte puolisonne kanssa toisillenne huomiota arki-iltaisin?

Vierailija

Kommentit (3)

Vierailija

Kurja todeta, mutta nyt kun oikein miettii, niin eipä juuri mitenkään. No, toinen saa käydä harrastuksissaan kolmena arki-iltana viikossa, joten kaipa sekin huomioimista on. Mutta sitten sitä romanttista tai ns. parisuhdehuomioimista ei oikeastaan ole. Se miten toivoisin, että minua huomioitaisiin, olisi ehkä miehen puolelta itse aloitettu hartioiden hieronta (ei pitkällisen mankumisen jälkeen), halaus, suukko... Nyt kun miettii, niin olen aina itse se joka menee halaamaan tai kosketan edes televisiota katsoessa toisen kättä. Paitsi hei, viime viikolla mies pyysi yhtenä iltana viereensä sohvalle kun katsottiin televisiota! :) Parannettavan varaa olisi kuitenkin puolin ja toisin... Ja arki-iltoina ja viikonloppuina ei mitään eroa.

Vierailija

Tekstarit työpäivän aikana. Lappuja ja kirjeitä voi aina jättää ympäriinsä. Pieni hieronta päivän päätteeksi. Pieni hetki samalla sohvalla.

Vierailija

emme ehkä olisi eronneet, mieheni ja minä. Rakkaus kuoli arkeen, kun kumpikaan ei muka jaksanut tai kerennyt huomioida toistaan. Meille kävi juuri siten kuten olen lukenutkin: 95 prosenttia puhevuoroista koski lapsia: kuka on saanut huonon numeron historiassa ja kuka hyvän matikassa, koska on bändiharkkoihin vienti, kenelle on ostettava uudet sisäjumppatossut...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat