Kummilapseni vanhemmat tulevat vihaamaan minua :-(

Vierailija

Tein äsken laskelmia, että kuinka paljon minulla on varaa käyttää kummilapseni (1½-vuotias) joululahjaan eikä minulla ole mitenkään enempää rahaa kuin noin 75-80 euroa siihen. Muilta kummeiltaan kummilapseni tulee saamaan vähintään 2-3 kertaa kalliimmat lahjat ja varmasti vielä useammat lahjat kuin yhden lahjat jokaiselta.

Kummilapseni vanhemmat tulevat taatusti vihaamaan minua, kun minulla ei ole enempää varaa laittaa heidän lapsensa joululahjaan. He kun tahtovat lapselleen vain parasta, mikä näkyy siinäkin, että kun kysyin heiltä, että mitä he haluasivat "Joulupukin" tuovan lapselleen lahjaksi, niin halvimmatkin tavarat maksavat yli 100 euroa eli kai se minunkin on hankittava tälle kummilapselleni se yli 100 euron lahja ja syötävä loppuvuosi itse kaurapuuroa....

T: Köyhä kummisetä.

Kommentit (7)

Vierailija

Kun sinut valittiin kummisedäksi, toivon, että vanhemmat ajattelivat sinua miehenä, jolla on sana hallussa, nautit lapsen kanssa temmeltämisestä tai lapsenvahtina viikonloppuisin, tai tukena kasvatuksessa, kun lapsi muuttuu teiniksi.

En hyväksy sitä, että vanhemmat valitsivat sinut lompakkosi sisällön takia.

Kun minulla ei ollut rahaa kummilapsilleni, annoin AIKAANI. Sitä ei voi ostaa kaupasta, eikä netistä. Anna tänä jouluna AIKAASI. Mene perheen kotiin ja leiki kummilapsesi kanssa, sillä välin kun vanhemmat tekevät joulua. LUE lapselle kirjoja, TUTUSTU lapseen. LUO kontakti. TAPAA kummilastasi parin kuukauden välein jos mahdollista. OLE hänen kaverinsa hänen kasvaessaan isoksi. Käytä ne 75 euroa ulosmenoihin, museokäynteihin, elokuviin, kirjoihin. Yhdessätekemisiin. EI 1,5 vuotias tarvitse joululahjaksi mitään 100 euron lahjoja. Yksi iso tyhjä pahvilaatikko on paras lahja kaikista. Ja sama ensi vuonnakin. Ja vietä neljä vuotias tykkää leikkiä isolla pahvilaatikolla. Leiki mukana. Toivoo köyhä kummitäti

Vierailija

Nyt sekä sinä, että myös kummilapsesi vanhemmat olette ymmärtäneet kummiuden täysin väärin.

Ei kummiutta lasketa euroissa, vaan pikemminkin tunneissa.

Ota lapsi luoksesi joskus viikonloppuna. Anna se lahjana korttiin kirjoitettuna. Ihan vain muutamaksi tunniksi. Jos et ole tottunut olemaan pienen lapsen kanssa, voitte vain ulkoilla lähimaastossa. Lähtekää retkelle. Yhdessä laittakaa reppuun eväät, lämmintä mehua termokseen ja voileipiä. Mukaan pieneen tilaan menevä kevyt huopa, jonka päällä istuen, eväitä syöden saat pienelle ihmiselle aikaan elämyksen.

Vanhemmat voivat tämän ajan viettää haluamallaan tavalla, ja sinä tutustut kummilapseesi.

Vierailija

Ai että lapsen vanhemmat määräävät, että kuinka paljon sinun pitää käyttää heidän lapsensa lahjaan? Huono trolli ja tyhmäkin olet!

Vierailija

Varmasti olet jo ennen kummiutta todennut lapsen vanhempien kuuluvan niihin idiootteihin, joille raha on tärkeintä elämässä ja kummi = rahapuu. Miksi ihmeessä suostuit siltikin kummiksi? Minulla on 5 kummilasta ja kaikkien niiden vanhemmat tietävät että minulle kummius on kaikkea muuta kuin rahakysymys.

Vierailija

Jos meiltä kummit kysyy mitä lapselle joulu tai synttärilahjaksi amnnamme muutaman vaihtoehdon joista mikään ei koskaan maksa yli 15 euroa. Yleensä vinkkiemme hinnaksi tulee 10 euroa. Tietysti jokainen kummi saa päättää itse. Vasta sanoin yhdelle kummille ettei osta mitään kun alle vuoden ikäinen poikamme ei ymmärrä joululahjoista. Jos ehdotamme kummeille kallista lahjaa(20-30e), ehdotamme myös kenen kummin kanssa voisi ostaa puoliksi. On järjetöntä vaatia kummeilta kalliita lahjoja kun heillä on omatkin menonsa, ja ainakin meidän lasten kummeilla osalla myös omia lapsia joille pitää ostaa joulu yms. lahjat. Minusta kummilapsesi vanhemmat ovat itsekkäitä ja hulluja

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat