AIVAN USKOMATON KAKKU; KÄYKÄÄ KATSOMASSA

Vierailija

http://kakkukatri.vuodatus.net/blog/1698910#comments

Tuolta toisesta alotuksesat kopsasin tän linkin. Ihan uskomattottoman upea kakku.

Sivut

Kommentit (84)

Vierailija

Suomessa ei tosiaan ole oikein kakkuja. Muualla maailmassa niitä

on joka kulmalla mitä ihmeellisempiä ja ihanimpia. Kyllä lihoisin jos olis pakko maistaa joka ikistä ihanaa!

Vierailija

Lainaus:

Marsipaani vaan on niin makeaa että maku ei olisi meikäläisen mieleen, mutta eipä ole tarviskaan :)

voihan sen marsipaanin jättää siitä päältä syömättä, itse kakkuhan on siellä sisällä ja tärkeämpää on just se mitä siellä sisällä on

Vierailija

mun tädillä oli vastaavanlainen kakku synttäreillään, muttei ollut noin yksityiskohtaisesti tehty, vaan paljon pelkistetympi. monet kakut näyttää muuten satakertaa paremmilta livenä kuin valokuvissa

Vierailija

...harrastelijankin (varsinkin kun ihan selvästi haluaa olla harrastuksessaan mahdottoman hyvä), kannattaisi ottaa selvää siitä, miten esim. kakunkuorrutteet käyttäytyy. Hienoja olivat, mutta useammassa kuvassa näkyi selvästi esim. se, että marsipaani hikoili - ei ole sellainen kakku kauan kaunis. Vai mitä sanoo kondiittori (nro 14?).

t. komeita kakkuja jatkuvasti syövä kondiittorin vaimo

Vierailija

ja se pinjata oli tosi kiva, vois harkita omankin lapsen synttäreille jos sen tekeminen on niin helppoa kuin tuo ohje antoi ymmärtää.

Vierailija

Ihanannäköisiä kakkuja ja varmaan hyvänmakuisiakin, leipomoiden kakut on ainakin niin kuivia kakkaroita aina. Mieluummin tilaisin joltain joka tekee oikeesti hyvänmakuisia ja noin ihanan ja persoonallisen näkösiä, sais just sellasen kun itse haluaa.

Vierailija

Siis toki saa näkyä harrastelijan kädenjälki. Mutta kyllä minua ainakin harmittaisi, jos tekisin hemmetin hienon kakun ja sitten jonkun yksityiskohdan (jonka olisi voinut tietäessäni tehdä paremmin) takia se kakku menisikin nopeasti rumaksi tms. pilalle. Ja juuri niin käy kun marsipaani alkaa hikoilla. Ei ole kakku kauan kaunis.

- se kondiittorin vaimo -

Vierailija

Oih, ihana oli se balettiaiheinen kakku ja niiskuneiti, mutta mulla onkin yksi prinsessan alku täällä kotona joten varmaan pääsee itsekin vielä tekemään vaikka mitä kakkuja :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat