Negatiivinen raskaustesti - silti raskaana

Vierailija

Kuinka monelle on käynyt näin?

Syön minipillereitä (syönyt n.5v) ja kuukautiseni ovat epäsäännölliset, kuitenkin tulleet nyt viimeaikoina aika tasaisesti kerran kuussa.

Melkein 8 vkoa sitten oli viikonloppu jolloin pillerit jäivät mökkireissulta kotiin, ja yksi jäi välistä ja kahden otin aamun sijaan illalla.

Olen yleensä tuntenut selkeästi milloin kuukautiseni alkavat, ja 3vkoa sitten olin ihan varma että ne alkavat, koska rinnat olivat arat ja mielialat heittelivät. Ne eivät kuitenkaan alkaneet. Nyt rintani ovat olleen 3vkoa todella kipeät ja ensimmäistä kertaa elämässäni todella turvonneet ja pinkeät. Miehenikin sanoi että ovat todella kasvaneet silmissä. Tein raskaustestin 2pvää sitten ja oli negatiivinen. Edelleen rintani ovat kipeät ja minulla on ollut myös närästystä ja etovaa oloa.

Onko kenelläkään kokemuksia? Teinkö testin liian aikaisin? Olisiko tuo yksi sössitty pilleriviikonloppu voinut sekoittaa ehkäisytehon pidemmäksi aikaa?

Milloin voisin tehdä uuden testin?

Kommentit (1)

Vierailija

Toivottavasti kuukautiset ovat alkaneet eikä tarvitse enää huolehtia. Mutta kyllä tuo yksi mökkiviikonloppu ehdottomasti voi vaikuttaa, etenkin minipillereitä käytettäessä. Käytittekö mökkiviikonlopun jälkeen ehkäisyä? Jos ette, niin silloin ainakin voit ihan hyvin olla raskaana.

Testit eivät aina ole 100% varmoja, mutta et tehnyt sitä myöskään liian aikaisin. 2 viikkoa hedelmöittymisen jälkeen pitäisi testissä näkyä, mutta tosiaan luotettavuus ei ole aina niin varmaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat