valehteleminen parisuhteessa

Vierailija

ennen joulua löysin mieheni facebookista hempeitä keskusteluja hänen työkaverilleen. suutuin niistä paljon ja kävimme asiaa läpi. hän sanoi minulle että kaikki ne oli vitsiä ja käänsi asian niin että minä olin ollut kauhea kun lukenut hänen facebookkia jne. (mutta itse hän oli käyttäytynyt oudosti) no minä sitten koko joululoma reissun viettelin itsevihassa kuinka olin ollut typerä kun saanut niin hirveät pultit asiasta yms. annoin miehelle silloin mahdollisuuden kertoa että jos viesteissä olikin takana jotain muuta ihastusta yms. mies sanoi että mitään sellaista ei ole ja että edelleenkin ne oli vaan vitsiä. huonoa sellaista minusta. no sitten noin 2 viikkoa meni eteenpäin niin tuli asiasta sitten puhe ja hän kertoi minulle että oli siinä takana pientä ihastusta molemminpuolin mutta että se on ohi eikä ole mitään ja ei ole ollut mitään muuta kun ne viestit ja muutama siiderillä käyminen. nyt sitten itse kamppailenkin asian kanssa kun hän valehteli alkuuunsa minulle niin voinko luottaa häneen?

Kommentit (1)

Vierailija

Ei sinua kukaan voi oikeasti auttaa. Sinun ja miehesi on päätettävä, mikä on uskollisuutta, mikä on pettämistä. Ja mitä tapahtuu kun toinen valehtelee vain pelastaakseen tilanteen, huomattuaan, että se mitä hän on luullut kaikkea-muuta-kuin-pettämiseksi, onkin toisen mielestä pettämistä. Asioista pitää puhua. Kaksin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat