Anoppi vastustaa raskautta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei ajattelin vähän kysellä muiden mielipiteitä asiaan. Olen siis seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa 2,5 vuotta ja keväällä menemme kihloihin. Olemme asuneet yhdessä jo reilun vuoden verran ja asiat ovat alkaneet tuntua niin luonnollisilta että olemme alkaneet keskustelemaan perheenperustamisesta. Olen ollut jo vuoden ajan ilman pillereitä ja muita ehkäisykeinoja ei olla käytetty ja kummatkin todella toivoisi että tikkuun välähtäisi pian 2 viivaa.

Ongelma on se että poikaystäväni vanhemmat eivät lainkaan raskautta hyväksyisi. He ovat alusta pitäen olleet sitä mieltä että meidän täytyisi luoda urat (eli korkeakouluun tai yliopistoon vaan) ennenkun edes olemme yhteiskuntakelpoisia. Alusta pitäen on ollut ongelma se että olen parturi-kampaaja ja vanhempani ovat eronneet ja se on heille ollut aika kova paikka koska olenhan rikkinäisestä perheestä (= en siis voi olla millään tavalla tasapainoinen).

Olen nähnyt nyt painajaisia siitä että olemme joutuneet piilottelemaan lasta , ja kun olemme raskaudesta kertoneet he ovat meinanneet käydä kimppuuni ym. tiedän ettei ole stressaamisen arvoinen asia mutta haluaisin tuntea oloni edes vähän hyväksytysti. Olemmehan aikuisia ihmisiä ja päätämme itse omasta elämästämme. Eikö?

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat