Irtisanoutuminen töistä...

Vierailija

Onko kukaan irtisanoutunut työpaikastaan hoitovapaan aikana? Eikä uudesta työstä ole tietoakaan vaan tarkoituksena on jäädä kotiin hoitamaan lapsiaan pidemmäksi aikaa? Pakko kysyä, miten asia on tuttavapiirissä otettu vastaan? Oletko työnantajalle selitellyt mitään enempää?

Kommentit (4)

Vierailija

ei se työnantajalle kuulu miks sä irtisanoudut. ei sitä tarvii selitellä, meet vaan ja sanot että mä irtisanon itteni nyt ja jos syytä kysellään ni sanot että ei duunis mitään vikaa, omista syistä vaan.

itsevarmuuttta ! sulla on oikeus päättää elämästäs ja jos haluut hoitaa lapsia kun ne on pieniä ni sitte hoidat etkä jää funtsii mitä työyhteisö on mieltä :)

Vierailija

Ainakin minun irtisanomiseni otettiin ymmärryksellä vastaan, kun sanoin että lapsen takia jään kotiin, en siksi että työssä olisi vikaa. Erosimme siis 'ystävinä', firma ja minä. Mitään velvollisuutta Sinulla ei ole syistäsi kenellekään puhua, mutta saattaa jättää sinusta paremman kuvan, ja jos siitä paremmasta kuvasta on ehkä apua kun muutaman vuoden jälkeen ehkä haluat takaisin työelämään, niin sitten harkitse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat