Pojat 13-v.

Vierailija

Hyvä että pojalla ystäviä enkä ole kieltänyt tuoda kotiin.

Mutta nyt alkaa rassaamaan meidän uusioperhettä.

Poika joka ikininen päivä 2-4 kaveria meillä.

Se on ihan hyvä minulle siinä silmien alla eikä kadulla.Mutta miestäni rassaa se kovasti.

Olen yrittänyt pojalle puhua että kaverit ok ja mutta välillä muualla. Välipalat olen saanut loppumaan kun sekin syötiin meillä.

Banaaninippu ja leikkeleet ym. hävisi kaapista.

Tietokone rikottiin, kaveri istui päälle.

En tiedä eikö muille saa mennä.

Haluaisnkin nyt tietää miten muilla onko samaa ongelma? Jotenkin säälittkin ton ikäiset kun heillä ei ole paikkaa missä olla. Siksi norkoovat kaupoilla ja tekeevät pahojaan.

Mutta itse haluaa kotonakin välillä rauhaa ja hiljaisuutta. Olen kyllä keskustellut asiasta poitsun kanssa.

Miten muualla?

Kommentit (1)

Vierailija

ja jouduin "lajittelemaan" kavereita, vaikka kuulostaa pahalta. Oli todella sellaisia joiden kotona ei jostain syystä voinut olla: Yksinhuoltajaäiti, joka tuli vasta kuuden aikaan kotiin eikä turvallisuussyistä sallinut kavereita heille arkisin ennen tuloaan. Yhden toisen isä oli niin rasittavankoleerinen karjuja heille ei halunnut kukaan. Mutta sellaisille kavereille, joilla itsekin oli samantapaiset olot kuin meillä, ihan suoraa ehdotin että hei menkää seuraavan kerran teille. En mielestäni rajoittanut kuitenkaan meillä olemista liikaa. Kyllä yli 10-vuotias jo tajuaa kun selitetään, 13-vuotiaat poikkeuksetta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat