Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pillerit ja raskaaksi tuleminen

Vierailija

Moikka!

Olen syönyt e-pillereitä ja nyt minipilleritä, yhteensä noin 10 vuotta, mietiskelin tässä, että alkaa olemaan sellainen ikä kun haluaisin tehdä oman lapsen mieheni kanssa.

Nyt haenkin vastausta siihen, että olen alkanut epäilemään yksikseni etten voikkaan saada lasta kun olen noin kauan syönyt pillereitä, oli teininä munuaistulehdus ja sen perään kondylooma, joka poistettiin laserilla. Muistan jo silloin kun lääkärit puhuivat, että vaikuttaa lasten saamiseen, en muista tarkalleen mitä sanoivat.

Kommentit (2)

Vierailija

että voiko hedelmällisyys testin tehdä vaikka syönkin pillereitä edelleen vai pitääkö lopettaa ja tehdä myöhemmin? Auttakaa!

Vierailija

Söin pillereitä yli 10vuotta ja ne kun lopetin tulin heti ekasta kierrosta raskaaksi. Toisen lapsen kohdalla raskautuminen kesti kuukausia muttei silloinkaan pitkään. Pillerit ei ainakaan siis vaikuta.

Vinkkinä sinulle ja muillekin sanoisin että jos ennen pillereitä kuukautiset on olleet epäsäännölliset niin ei missään nimessä kannata odottaa normaaleja kuukautisia pillereiden lopetuksen jälkeen ennen kuin ryhtyy vauvantekopuuhiin. Meinaan jo yhdet kuukautiset voi saada sen pillereillä luodun hienon rytmin pieleen eli ovulaation mihin sattuu. Itse sain vinkin gyneltäni.

Uusimmat

Suosituimmat