Aikuinen ja lapsi reissuun kahdestaan

Vierailija

Hei,

olisin varaamassa matkaa Thaimaahan minulle ja pikkusiskolleni. Itse olen 21 vuotias ja siskoni on 7 vuotias. Vanhemmiltani on lupa tähän ja otan sen myös kirjallisena mukaan reissuun.

Kysymykseni koskee varaamista. Ilmeisesti lapsialennusta ei voi saada koska matkaamme kahdestaan ja lapsialennuksen ehtoina oli, että kaksi täyden hinnan maksavaa aikuista, joiden lisäksi lapsi lisävuoteessa. Olenko ymmärtäny oikein?

Varsinainen kysymykseni on se, että voinko kuitenkin varata huoneen yhdelle aikuiselle ja lapselle? Miten hinta määrittyy? Eli onko se tavallaan sama hinta kuin olisi kaksi akuista ja lapsi ja siitä miinustettu se toinen aikuinen? Varmasti on tapauskohtaista, mutta noin suurinpiirtein. Meneekö siitä jotain lisämaksua tms?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija

Mielestäni se on niin, että olette ikäänkuin kaksi aikuista eli mitään alennusta lapsesta ei tule. Minulla samanikäiset lapset kuin te ja huh että jännittäisi päästää noin kauas teidät yhdessä. Mikäli olet käynyt aikaisemmin Thaimaassa niin tilanne on hieman helpompi, mutta liikenteen kanssa kehotan olemaan todella varovainen, sillä eniten onnettomuuksia turisteille tapahtuu siellä juuri liikenteessä. Koska matkustat noinkin pienen lapsen kanssa niin kehottaisin valitsemaan hotellin jossa on hyvä uima-allas alue. Hyvää matkaa ja olkaa varovaisia!

Vierailija

Juu Thaimaa on meille molemmille tuttu paikka. Kahdestaan vaan ei olla aiemmin matkattu niin sillä kyselin nuita varausjuttuja että miten se hinnoittelu menee. Ehdottomasti hotelli, jossa hyvä uima-allas alue.. uiminenhan se onkin pienemmän mielipuuhaa :)

Finnmatkat
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Hei!

Voit tehdä matkavarauksen yhdelle aikuiselle ja yhdelle lapselle. Voit täyttää nämä hakukriteerit Finnmatkojen nettisivujen hakukenttään, jolloin pääset tutustumaan hintatietoihin sekä vapaana oleviin hotellivaihtoehtoihin. Lapsialennus myönnetään tosiaan silloin, kun lapsi majoittuu varavuoteelle. Teidän varauksenne kohdalla siis myös 7-vuotias maksaa normaalin perushinnan, mutta mitään lisämaksua ei peritä kahden hengen huoneeseen majoittuessanne. Vanhempien lupakaavake tulee toimittaa Finnmatkoille ennen matkaa. Lupakaavake löytyy alla olevasta linkistä.

http://www.finnmatkat.fi/Asiakaspalvelu/Ota-yhteytta/Lomakkeet/

Ystävällisin terveisin,

Elsi/Finnmatkat

myynti@finnmatkat.fi

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat