Etälapsi ja kipeenä olo

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Miten teillä menee jos etävanhemman lapsi sairastuu sinä päivänä tai päivää ennen kun pitäisi tulla etävanhemman uuden perheen luo jossa on pieniä lapsia, hyväksyttekö sen ? Meillä tapaus jossa meillä on yhteinen lapsi , 1v2kk , ja miehelläni on yksi aikaisemmasta suhteesta oleva lapsi. Lapsi on joka toinen vkonloppu meillä ja tänä viikonloppuna hän oli perjantai aamuna oksentanut ja sanoin heti että ei siinä tapauksessa tule tänne pienen lapsemme takia vaan vaihtasivat viikonloppuja että lapsi saisi sairastaa kotona tartuntavaaran takia (nyt on norovirusta liikkeellä). Mies ei suostunut ja lapsi oli sitten seuraavaan päivään asti mieheni vanhemmilla ja oli oksentanut. Sovimme että lähdemme 1-vuotiaan kanssa muutamaksi päiväksi pois täältä koska mies oli väkisten tuomassa tätä oksentelevaa lasta tänne. Minä en missää tapauksessa halua että 1-vuotias saa TIETEN tahtoen oksennustautia, sille ei voi mitään jos se tauti olisi iskenyt täällä ollessa, mutta kun se tiedettiin etukäteen niin en pitänyt sitä hyvänä ajatuksena että tulee sitten mahdollisesti tartuttamaan meidät muut, varsinkin jos sen saa meidän 1-vuotias. Miehelle evakkoon lähtö oli ok, mutta nyt ei, Hän ei ymmärrä sitä alkuunkaan ja huusi että enhän mä voi viedä lastamme edes päiväkotiin tai kouluun jossa pöpöjä liikkuu, ei ymmärtänyt yhtään kun yritin selittää hänelle että kun tämän taudin TIETÄÄ miksei lapsi voi sairastaa kotonaan ja tulla vaikka viikolla tai seuraavalla viikonloppuna kun on terve. Minä olen kuulemma aivan TYHMÄ ym ym. Miksi pitää juuri oksennustaudin saanut lapsi tuoda ja kiikuttaa paikkoihin joissa vielä ollaan terveenä pysytty? Kysyi sitten että miten siskoni perheessä sitten muka toimitaan kun siellä joku lapsista sairastuu, sanoin että ne ovat eri asia kun siellä KOKO perhe asuvat 24/7 saman katon alla, se ei ole siis mikään uusioperhe. Meillä on niin että tämä yksi lapsi on joka toinen viikonloppu meillä. Olenko mä oikeasti se tyhmä jota pitää uhkailla sitten erolla tämän takia ? Olinko liian jyrkkä kun halusin suojella 1 vuotiasta lastamme mahdolliselta oksennustaudilta tai vielä pahempaa, norovirukselta ? Luultavasti olen todella huono puoliso ja äiti, ainakin mieheni mielestä. Tosi hienoa !!

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat