Yksin raskaana+ Kaksi lasta

Vierailija

Olen siis rv 23 ja odotan tuplia. Tapasin tämän lasten isän vajaa puolitoista vuotta sitten ja sen jälkeen ollaan menty vauhdilla eteenpäin. Muutettiin kahden lapseni kanssa miehelle 5kk yhdessä olon jälkeen ja ennen joulua mies heitti meidät pihalle vaadein kuulemma liikaa ja riitelin sille liikaa, ja minä kyllä tiedän että ollaan molemmat kyllä riidelty ihan yhdessä enkä minä yksin. En oikeeen tiedä miten tästä tulen selviämään tai mitä pitäisi ajatella. Nyt mies on pari kertaa viikossa käynyt meillä ja haki lapsiakin puuhastelemaan yhdessä.Ollaan puhuttu että mennään perheterapiaan mutta en enään tiedä mitä järkeä mennä kun mies vaan toitottaa kuinka ihana elämä on kun saa olla sotkusta ja saa käydä harrastuksissaan ja tiedän että joka vkloppu on ollut yöelämässä ja suhteen aikana ei halunnut käydä koska sanoi ettei nää itse sille tarvetta kun ei oo hakemassa mitään seuraa kun on suhteessa. Ja mies on sitä mieltä että minä oon jättänyt sen kun hän oisi antanut meidän tulla vielä takaisin 1kk että oltaisiin saatu etsiä asunto rauhassa ja sitten oltais jatkettu seurustelua kun ollaan asumuserossa. En tajua miten se pysty tonki ajatella noin kun nämä kaksi isompaa lasta kärsi jo muutenkin koko joulun kun heitettiin kuitenkin niiden omasta kotoa pois. Ja nyt ahistaa kun nämä kaksi on täällä mahassa että miten pääsen yli vai pitääkö päästä yli? meidän suhteen aikana kun meille tuli riitaa mies osas kääntää aina sen mun syyks joka ikinen kerta ja riidan lopuks olin niin sekasin että en ees tietäny mistä se oli lähteny, ja aina mies sai tuntemaan mut syypääks näihin.... Vielä kaiken lisäks sanoi aina että ei saa kenellekkään puhua meiän riidoista tai se on loppu heti ja itse jäi kuitenkin kiinni kerran kesken riidan kun oli soittanut omalle äidilleen... ja siltikin sai oikeutettua sen miksi hänellä on oikeus.. yritin suhteen aikana puhua perheneuvolasta että sinne voisi mennä mutta mies ei halunnut. Ja sitten oli itse puhunut samaisena päivänä äitinsä kanssa ja tuli kotia ja ilmoitti että meidän pitää lähteä heti. En tiedä mitä tehdä olen aivan sekaisin vieläkin.

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat