Tunteeton nykynainen

Vierailija

Ihannoidaanko nykyään aidosti tunteetonta ja kylmää naista? Millainen mies oikeasti pitää naisellisena kylmää ja tunteetonta naista? Tulee mielikuva, että noilla nykynaisilla on kivekset! Kuulin trendiajatuksen, että pitää näyttää kovalta ja olla silti pehmeä. Pehmeys puuttuu kivinaamoilta ja ilkeänoloisilta nuorilta naisilta. Mitä nuo saavuttavat tuolla? Suojelevat itseään, ettei kukaan satuta? Muoti-ilmauksia ovat v...u, s...na. Ei kovin naisellista. Millainen nainen sanoo jatkuvasti oman pesänsä nimen ääneen! Puuttuuko se sukuelin kokonaan ja tilalla on vieraat kivekset?

Kommentit (3)

Vierailija

Olen asunut nyt ulkomailla yli 30 vuotta. Lähdin siis suomesta 1981 eli siitä on totisesti aikaa! Jo silloin oli kovasti meikattuja tyttöjä, joita hyvin olisi voinut kutsua 'kivinaamoiksi' kuten kirjoitat. Ja v...u oli joillain ihan joka lauseessa ja toisilla taas ei. Ei se varmasti silloin, eikä nytkään, ole muuta kuin voimasana.

Muista että 20 prosenttia mistä hyvänsä populaatiosta saa aikaan 80 prosenttia ongelmista. Eli pitävät esimerkiksi ääntä 80% edestä. Eli sinä kuulet pienen vähemmistön kovan ja tyhmän kielenkäytön ja katsot heidän kovis-kasvojaan,ja kun ihminen on taipuva yleistämään, luulet että se 20% vähemmistö edustaa koko sakkia.

Terveisin

Muumaamamma

Vierailija

Höpsis! Hävettää joskus olla nainen, kun suurin osa on todella tyhmiä, sitten on nämä narsistit ja manipuloijat. Ulkoinen kauneus, mitä se on? Kauneus on katsojan silmissä! En mene puihin, vaikka olen hyvännköinen ja normaali, järki silti on päässä! Joillakin sitä ei ole koskaan tulossakaan sinne päähän! Pahenevat vielä iän myötä! Mitä se on se katkeruus! Juu, tiedän ja näen myös itsetunnottomat nuoret naiset, juu ja tiedän, että kaikilla on selviytymiskeinonsa. Kovis voi olla herkkä sisältä, tiedetään. Herkkyys ja naurava suu on monelle normaalille naiselle kauhistus ja nimenomaan kateuden aihe. Nauran ja hymyilen siitä huolimatta, että on ilkimyksiä! Miten minun aito iloni on heiltä pois! Kävin "Onnelassa" baarissa ilman meikin meikkiä ja useita miestä tuli heti luokseni. Meikkinaamat, nämä ns. kauniit, olivat nyrpeissään ja luulin kyllä kommentit! Miten minun saama huomio oli heiltä pois! Eläköön myötähäpeä!

Vierailija

Lainaus:

Ihannoidaanko nykyään aidosti tunteetonta ja kylmää naista? Millainen mies oikeasti pitää naisellisena kylmää ja tunteetonta naista? Tulee mielikuva, että noilla nykynaisilla on kivekset! Kuulin trendiajatuksen, että pitää näyttää kovalta ja olla silti pehmeä. Pehmeys puuttuu kivinaamoilta ja ilkeänoloisilta nuorilta naisilta. Mitä nuo saavuttavat tuolla? Suojelevat itseään, ettei kukaan satuta? Muoti-ilmauksia ovat v...u, s...na. Ei kovin naisellista. Millainen nainen sanoo jatkuvasti oman pesänsä nimen ääneen! Puuttuuko se sukuelin kokonaan ja tilalla on vieraat kivekset?

Vaatii rohkeutta olla oma itsensä, avoin ja rehellinen. Kaikki vaan eivät kykene siihen. Sille ei mahda mitään. Ajattele jotain kivaa. Hyvää päivän jatkoa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat