alkoholisti äidin kertomaa...

Vierailija

Mie oon yhden lapsen äiti ja kun tytär on päiväkodissa niin juon sellaset 8 tölkkiä olutta ja sit nukun ja meen hakee tytön kotiin niinku mitään ei oiskaan pielessä.... oonks mä holisti? mua vaivaa itteeni tää aikasti paljonki et mihin mie oikeen oon menossa tällä tyylillä???

Kommentit (5)

Vierailija

ottaa yhteyttä a-klinikalle? kuulostaa että sulla on ongelma. eiks oo muuta tekemistä kun juoda? mitä kaverit tekee vai onko sulla niitä? kyllä yrittäsin saada apua jostain ettei käy niin et joku päivä ootki kännis ku meet hakee lasta kotiin... se onki sit pahempi juttu.

Vierailija

Yritä vähentää reilusti tai lopettaa kokonaan. Jos ei onnistu, on ongelma. Silloin laitat tärkeysjärjestykseen elämäsi asiat ja varmasti toteat että tytär on tärkeämpi kuin se nolous mitä tuntee kun hakee apua.

Vierailija

voisitko vaihtaa kahdeksan tölkkiä olutta johonkin alkoholittomaan juomaan? Onko juoman pakko sisältää juurikin alkoholia? Jos kyllä, niin hae apua esim. A-klinikalta, ennenkuin on myöhäistä.

Vierailija

kyllä olisi pikaiseen hyvä hakea apua.lapsi ei ansaitse alkoholisti äitiä,lapsen kuuluu saada elää raittiissa kodissa! soita vaikka lastensuojeluun,he voivat tarjota sinulle apua mm.hoitopaikka(naisille tarkoitettuun yksikköön),tai soita päihdeklinikalle.pian ennenkuin tapahtuu jotain anteeksiantamatonta!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat