Lapsiystävälliset ravintolat pääkaupunkiseudulla

Vierailija

Hei kaikki,

Olen pienen pojan isä ja harmikseni olen huomannut ettei ole hyvää sivua, mistä löytäisi lapsiystävälliset ravintolat pääkaupunkiseudulla, niinpä ajattelin tehdä sellaisen itse. Tätä varten tarvitsisin ideoita/vinkkejä lapsiystävällisistä paikoista ja myös ideoita siitä, mitä te kokisitte tarpeelliseksi tälläiseltä sivulta?

Kommentit (3)

Vierailija

Mutta jos ei olla ruotsalaisessa huonekalukaupassa tai hampurilaispaikassa: Tottakai hyvin tienaavia lapsiperheitäkin on, mutta mitä nyt täällä olen toisten lapsiperheiden kanssa jutellut, on ensinäkin raha tiukemmassa lapsiperheillä kuin muilla. Ja toiseksi: lapsi ei välttämättä syö paljoa ravintolassa kun ruoka ei ole sitä 'kotiruokaa'. Joten pienet edulliset annokaset (sillä lisää saa aina). Lautasen alustana olisi piirustuspaperi ja tarjoilija toisi värikynät, niin että odottaminen ei kävisi pitkäksi. Ihan pienille ruokalappu (tulee varmasti halvemmaksi kuin pöytäliinan pesu joka kerran). Tarpeeksi syöttötuoleja sillekin varalle että on muitakin pieniä lapsia yhtäaikaa. Istuimia kohottavia ei liian löysiä tyynyjä vähän isommille lapsille. Ah ja tietysti: siistit vessat ehdottomasti.

Muumaamamma

Vierailija

Hei,

Kiitos ajatuksista, tuossa oli paljon mitä itse en ole miettinyt. Varmasti riippuu paljon lapsen iästä mitä katsoo tarpeelliseksi ravintolalta. Ja kyllä se raha on aina niukassa, ikävä kyllä :/

-OP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat