Tuleeko sossujen kanssa ongelmia?

Vierailija

Ollaan haaveiltu mun miehen kanssa lapsesta jo vähän päälle vuoden verran. Mua on vaivannut semmoinen kysymys, että tullaanko me olemaan suurennuslasin alla kun ollaan molemmat ollu psykiatrisella osastolla (molemmat suljetulla) hoidossa masennuksen ja itsetuhoisuuden takia. Mies oli ollut hoidossa kaksi viikkoa suunnilleen siinä 2009-2010 lukujen paikkeilla ja minä lähemmäs kolmea kuukautta vuonna 2011. Itse olen jo parantunut lähes täysin (lääkehoitoa ollaan lopettelemassa ja oon itekkin sitä mieltä, että en ole enää lähelläkään masennusta ollenkaan), mutta miehellä on vielä masennuksen kanssa ongelmia ja on sen takia täysin työkyvytön. Tämän taustan takia, pelkään, että meitä ei nähtäisi kyvykkäinä vanhempina ja pahimmillaan pelkään, että jos me lapsi saataisiin, se otettaisiin huostaan. Onko tämä mahdollista ja onko peloillani perää vai kuvittelenko vaan?

Kommentit (3)

Vierailija

Olisiko parempi ensin hoitaa puolisosi masennus ja odottaa kunnes hän on työkykyinen? Vauvan tulo mullistaa elämää niin paljon, että oma terveys- fyysinen ja psyykkinen- kannattaa ehdottomasti olla kunnossa. Kuitenkin on vasta muutama vuosi siitä, kun olette molemmat olleet psykiatrisessa hoidossa suljetulla osastolla. Antakaa ajan kulua :-)

Vierailija

Kyllä me meinataan vielä odotella, että tilanne paranee. Aikasintaan vuoden kahden päästä alettais oikeesti yrittää, mikäli terveys on parantunu, koska tiedän täysin, ettei meidän tilanne tämmösenä ois hyvä, meille eikä vauvalle. Meinasin vaan just sitä kysellä, että onko mun peloilla mahdollista toteutua, vaikka molempien tilanne olisi täysin hyvä. Innostuin vaan vähän kirjottelemaan :D

AP

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat