Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

joululahjarumba ärsyttää..

Vierailija

Ihan oikeasti, monelleko henkilölle ostatte joululahjat??

Mua harmitaa kun pitää ostaa aina niin monelle. Omat lapset ja puoliso tietysti ja lapsille useampikin lahja. Ja kummilapset ja sukulaislapset tietysti. Joulu on mun mielestä lasten.

Jokajouluinen paniikki iski jälleen. Kun on ostettava lahjat lapsien lisäksi omille sisaruksille puolisoineen, omat vanhemmat, ja puolison perhe myös. Mun tapauksessa siinä on aika monta ihmistä.

Mulle tän paniikin tekee joka joulu mun sisko. Hänellä menee taloudellisesti paremmin kuin mulla ja hehkuttaa joka vuosi marraskuusta lähtien että ostaa sille ja sille. Nyt hän osti jo meidän isän uudelle naisystävällekin. Isä kysyi äsken, onko mulla lahjaa kun siskollakin on. Sanoin ettei ole, jäi ikävä olo.

Mut olen pysynyt hänen tapauksessaan vain joulukorteissa, minkä ihmeen takia pitäisi olla lahjakin??

Mun sisko ostaa kaikille kallista ja hienoa. Mä jotain vähän sen alapuolelta, aina on ollut tärkeintä että meidän kolme lasta saa meiltä lahjat!!

On noloa viedä sitten jotain muuta kun mun sisko on ensin jakanut kaikille hienot lahjat..

Kyllä riepoo kun saa palkassa joulurahaa ja se menee kokonaan toisten joululahjoihin. Voisin mä ostaa itsellenikin joskus jotain kivaa.

Joka vuosi yritän ehdottaa että ostetaan vain lapsille, mutta se ei mun siskolle käy. Ei ole kiva kuulla että "oon jo ostanut sulle joululahjan". Aina sitä menee kuitenkin hakemaan hänellekin jotain, ja taas päästään tähän, että no muille sitten myös.

Meilläkin menee taloudellsesti ihan hyvin, mut tarviiko ihan oikeasti ostaa kaikille lahjat? Arvatkaas, olenko hankkinut ne jo? No tietenkin.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat