Pienin ikäero jonka tiedät?

Vierailija

(Täys)imettikö äiti?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Eli olen tullut uudestaan raskaaksi, kun toinen lapseni oli n. 3 kk ja täysimetin häntä vielä siinä vaiheessa. Esikoisen jälkeen minulla alkoivat kuukautiset n. 8 viikkoa synnytyksestä, silloinkin imetyksestä huolimatta. Joten olin kyllä tiedostanut etukäteen, että sitä voi tulla raskaaksi hyvinkin pian edellisen lapsen jälkeen, vaikka imettäisikin.

Vierailija

Siskon mies on syntynyt marraskuun 12 ja hänen isoveljensä samana vuonna tammikuun 29. Tuolloin mentiin töihin, kun lapsi oli 3 kk eli tuskin imetti ainakaan aktiivisesti. Nuorempi syntyi reilu kaksi kuukautta etuajassa keskosena. Olivat koulussa samalla luokalla ja aina luultiin kaksosiksi vaikka toinen oli paljon pienempi (ja on edelleen :)).

Vierailija

heillä ikäeroa 6,5 kk. Heidän äitinsä tuli heti raskaaksi laitokselta tultuaa. 6 1/2 kk päästä hän oli pienen keskostytön äiti. Tyttö jäi henkiin ja on jo yli 30 vuotias. Painoa tytöllä oli syntyessään vain 800 g.

Vierailija

Veljeni harrastuspiireissä on sisarukset, joilla 10,5kk ikäeroa, toinen on syntynyt alkuvuodesta, toinen loppuvuodesta. Olivat eri luokilla, loppuvuodesta syntynyt meni vuotta myöhemmin kouluun. Imetyksistä ei tietoa.

Työssäni tapasin sisarukset, joilla oli 11kk ikäeroa, eri vuosille meni kuitenkin syntymät. Äiti vaihtoi imetettävää "lennossa" kun kuopus syntyi ja imetti tätäkin sen 11kk.

Vierailija

imetyksestä en tiedä, sillä kyseessä ovat kolmekymppiset serkkuni=). olivat kouluajan samalla luokalla, ja heitä pidettiin aina kaksosina.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat