En "muistanut" mainita päiväkodissa että lapsi jääkin jo huomenna lomalle

Vierailija

Enkä jaksa ensi viikolla nousta kovinkaan aikaisin enkä varsinkaan päiväkotiin soitella. Paitsi jos innostun lähtemään jouluostoksille ja vienkin lapsen hoitoon

Kommentit (14)

Vierailija

siellä nyt etsivät kadonnutta lasta vai ;)

Noin muuten pidän yksittäisiä vanhemman vapaapäiviä ok:na. Itsekin olen töissä ollessa niitä joskus pitänyt. Usein niin että mulla on ollut kaksi vapaata viikolla, ja toisen niistä olen viettänyt itse vapaalla.. Silloin tällöin tämä on minusta ihan ok, kunhan nyt ei koko ajan ja joka viikko.

En ymmärrä miksi noin provosoivasti siitä pitää kirjoittaa. Päätä nyt mieluummin jo että pidät sen vapaan varmuudella ja viet lapsen hoitoon, kuin että tahallasi jätät kertomatta pk:lle vaikka pitäisit lapsen kotona.

Vierailija

sitä hoitajaa koskaan nähneeni eikä siksi huvittanut vaihtaa kuulumisia. En ole varma millä tuulella olen maanantaina. En voi tietää haluanko kölliä pitkään lapseni kanssa sängyn pohjalla vaiko heräänkö aikaisin, vien lapsen hoitoon ja menen heti aamusta jouluostoksille.

Ai niin, enhän minä osta kellekään mitään kun mulla ei edes ole ystäviä tai muita lahjottavia. No, sinne glögille menen kuitenkin, vaikka raskaana olenkin.

Vierailija

Mikset soita? Samassa ajassa kun tänne kirjoittelet, olisit soittanut jo. Eli tahallasi jätät kertomatta, en ymmärrä.

Vanhempien v-mäinen käytös heijastuu usein valitettavasti lapsenkin kohteluun. Ei saisi tietenkään, eikä ammattilainen niin toimi..mutta voi pientä negatiivista asennetta aiheuttaa.

En tajua yhtään mikä pointti sinulla on. Mutta hyvää joulumieltä vaan! :)

Vierailija

Tämä lto ei varmasti soittele kenenkään lapsen perään. Onneksi meillä vanhemmat viitsivät infota henkilökuntaa lomista jne. Omapa on asiasi, jos suhteet on noin huonot. Vai eikö sinulta löydy mitään käytöstapoja

Vierailija

jouluostoksille, niin vien lapsen pokkana hoitoon ja vietän ansaitun lomapäivän.

En minä tänään käynyt edes juttelemassa hoitajan kanssa, nappasin vain lapseni mukaan pk:n pihalta.

Vierailija

mutta minusta on hauskaa olla ikävä ja hankala ihminen. Ja olen joskus ollut pakkotyössä päiväkodissa, jotenka tiedän ne systeemit kyllä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat