Aloitan tänään turhien ystävien poiskarsimisen. Laatu korvaa määrän

Vierailija

Facebookistakin poistin 4 hyvänpäiväntuttua mun ystäväpiiristä

Kommentit (6)

Vierailija

Oikeat lähiystäväni toki tiedän, samoin kuin täysin turhat tuttavat (siis facebook-mielessä: esim. työn kautta puolitutut yhteistyökumppanit) mutta sitten on niin iso määrä ihmisiä jotka eivät ole läheisiä mutta kuitenkin ihan mukavia, ettei mulla ole sydäntä valita ketkä pidän ja ketkä jätän.

Vierailija

ei niin läheisiä mukavia tuttavia, jotka ovat arvokkaita.

En enää jaksa seurustella vapaa-aikanani ahdistusta aiheuttavien ja vaativien ja arvostelevien ihmisten kanssa!

Karsimista olen tehnyt myös "paremmissa" ystävissäni, jotka ovat liian vaativia eivätkä ymmärrä/halua ymmärtää muiden elämää ja ratkaisuja. Tiedän, mitä he ajattelevat ja puhuvat minusta, kun puhuvat muista ystävistään ja sukulaisistaan todella ikävään sävyyn. Kaikkien muiden pitäisi olla heidän käytetävissään aina tarvittaessa, koska HE haluavat (esim. viettää juhlapyhiä). Jos toinen ei halua, hän saa sen tuta.

Entinen ystäväni ihmettelee, kun minulla ei ole hänelle enää aikaa. Miksiköhän ei ole?

Vierailija

Olen "karsinut" neljä kaveria. Tuottivat yhtenään pahaa mieltä, stressiä yms. negatiivista.

Huonolla omatunnolla kylläkin. En silti ole katunut.

Vierailija

FACEBOOK on :(

Sitä kautta pääsevät tietoihinne. Kun yhden linkin pään saa auki niin sitä kautta pääsevät tietoihinne.

Romupostia alkaa tulla kunnes eräänä päivänä koneesi on kaapattu, etkä itse tiedä siitä mitääni. Meiliosoitteellasi lähtee viestejä kautta koko maailman.

Vierailija

Yksi kaveri jauhoi vain omia ongelmiaan. Minulla kun oli vaikeaa tai muuten tarvitsin juttuseuraa, ei hänellä koskaan ollut aikaa jutella. Mutta minulla piti liietä hänelle aikaa. Kuunnella kuinka hällä on tylsää ja tympeää vain samaa kotipuuhaa.Typeriin kysymyksiin neuvoja jne. Ja kun olin neuvonut, kohta hän "neuvoi" minua niillä omilla neuvoillani ilman että olin edes kysynyt mitään! Totesin kerran että nyt riittää! En jaksa enää selittää viiden lapsen äidille että mikä olikaan lapsen kuumeraja ja mitä rasvaa kannattas kokeilla vaippaihottumaan jne. Sanoin että mulla on omakin elämä elettävänä. Eikä ole tosiaan nyt aikaa hänelle! Otti pahasti itseensä mutta päätin että sori nyt ei jaksa enää. Ei oo kuulunu sittemmin mitään. ei oo kyl ikäväkään. Huono omatunto kylläkin on, mutta rauhallisempi mieli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat