Hoitois tulossa jouluaattonakin... Sanoin etta jos mitenkaan aiti loytaisi jonkun sukulaisen

Vierailija

katsomaan lapsen peraan kun meille tulee mun vanhemmat ja siskoni jouluksi niin olisi kiva viettaa se perheen kesken... Kuulemma noin klo14 asti ainakin tarvitsisi hoitopaikkaa! Olen pph. Uudenvuoden aikaankin vain 1.1.09 mulla vapaana, muina paivina lapsi hoidossa meilla.

Kommentit (10)

Vierailija

Tuo että vain 1.1 lomaa on kyllä ihan normaalia kaikissa muissakin työpaikoissa. Joillakin aloilla myös 31.12 on vapaapäivä mutta ei lastenhoitoalalla.

Mutta jouluaatto sen sijaan on vapaapäivä!

Vierailija

ei silloin tarvitse ketään ottaa hoitoon. Onhan ihmisiä lauantaisinkin töissä eikä silloinkaan tarvitse hoitoa tarjota jos siitä ei ole sovittu. Kyllä se äiti saa etsiä muun hoitajan

Vierailija

ei ole ilmeisesti hoitolapsen äidilläkään tai monella muulla oikeutta vapaaseen jouluaattoon.

jos asian laita on ollut teidossa jo etukäteen, ettekä ole saaneet sitä sumplittua muutoin, on turha alkaa enää nyt itkemään kauheasti. olisithan voinut kunnan/kaupungin puoleenkin kääntyä ja koittaa järjestää vapaapäivääsi.

ei ole hoitolapsen äidillekään varmaan mukavaa se että joutuu aattona olemaan töissä ja se lisäksi vielä harmittelemaan kuinka laspensa "pilaa" hoitopaikan perheen joulunvieton. ei kai yksi lapsi sitä teidän aamupäivä voi kaataa, jos vielä tuttu lapsi kyseessä. meneehän se siinä mukana kuitenkin.

Lainaus:

Siis etsiköön muun hoidon! Pph:lla oikeus vapaaseen jouluaattoon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat