Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen saanut vauvan nukkumaan tänään 2 kertaa vartin unet

Vierailija

muuten huutanut koko päivän väsymystä. aina joku herättää vauvan. joko aidan takana kiljuvat lapset tai motocrossimoottoripyöräilijä kaasuttelee vieressä (aivan järkyttävä ääni). ei tuu mitään kun vauva ihan väsynyt koko ajan eikä saa edes tilaisuutta nukkua.

Kommentit (12)

Vierailija

ärsyttävää, jos herää koko ajan muiden aiheuttamiin ääniin. Meidän poika heräsi itsestään aina max. 45min jälkeen, ei nukkunut koko vauva aikanaan ikinä esim. 2h putkeen. Joskus nukkui kahdet 45 minuutin torkut peräkkäin, jos olin vaunujen vieressä valmiina heijaamaan, kun havahtui ekan kerran. Alkoi nukkua yli tunnin unia vasta 2 vuotiaana. Mutta hyvä siitä tuli, ei aivot jääneet kehittymättä katkonaisista unista huolimatta. Päin vastoin neuvolan mukaan on kielellisessä kehityksessä n. 2 vuotta ikäisiään edellä.

Vierailija

etten saa sisälle nukkumaan monien tuntien yritystenkään jälkeen. Öisin heräilee 10-20 min välein vähintään, sitten imetän johon nukahtaa mutta on silti raskasta. nyt vihdoin lopetti huutamisen ainakin hetkeksi.

Vierailija

Tää on nyt viides lapsi ja on ollut itkuinen ja eikä nuku päivällä kuin muutaman kerran puoli tuntia. Tää on todella raskasta ja kuluttavaa. Välillä oon kyllä aivan puhki kun vauva ei nuku eikä saa hetken rauhaa.

Kieltämättä joskus aikasemmin mietin että miten voi olla sellasia vauvoja jotka ei mukamas nuku...

Meillä muut ovat nukkuneet useamman tunnin ulkona aamupäivästä ja toiset muutaman tunnin unet iltapäivällä.

tuntuu vaan niin uskomattomalta että miks tää vauva ei nuku???

Onneks teitä on muitakin. Mun ei tarvi yksin märehtiä sen asian takia.

ei nuku ulkona, ei sisällä ei metelissä, ei hijasessakaan paikassa kuin sen pioli tuntia. Olen lopettanutkin noi ulos pukemiset, koska se on ihan turhaa. Eikä jää autoonkaan nukkumaan jos ostakin tulen vaan nukkuu sielläkin sen puoli tuntia.

Uusimmat

Suosituimmat