Me Naiset Pika-apu lihasjumeihin – yksi venytys herättää lähes kaikki kehon lihakset ja tuntuu selässä taivaalliselta
Me Naiset Moni sinkkunainen asuu tietämättään ”miehenkarkottajassa”, väittää sisustusterapeutti – näistä merkeistä sen tunnistaa
Vauva Kuntalisä lykkää äidin työhön paluuta – Kelan tutkija parantaisi vanhempien tasa-arvoa pidentämällä vanhempainvapaata
Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Sana vapaa Onko tämä ummetusta? Onko tämä ummetusta? Vierailija klo 17:19 | 18.12.2008 Olen aina ajatellut, että ummetus=ensin ei kakkaa ja sitten kova iso pökäle.Mutta mulla on nyt siis tällainen oirekuva:koko ajan kakkahätä, sitten ponnistuttaa, tulee vain pieni haiseva liisterikakka, joka haisee hirvittävälle. Kovaa kakka ei milloinkaan ole. Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös0 alas0 Kommentit (0) Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Sana vapaa Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23. Keskustelun etusivu | Sana vapaa Aloita uusi keskustelu Previous thread Seuraava ketju
Olen aina ajatellut, että ummetus=ensin ei kakkaa ja sitten kova iso pökäle.
Mutta mulla on nyt siis tällainen oirekuva:
koko ajan kakkahätä, sitten ponnistuttaa, tulee vain pieni haiseva liisterikakka, joka haisee hirvittävälle. Kovaa kakka ei milloinkaan ole.