Pistin välit poikki määräilevän äitini kanssa

Vierailija

akka yritti 200km päästäkin säädellä minun perheeni elämää. Viettäköön akka joulunsa yksin, kun aina kitisi joka asiasta

Kommentit (10)

Vierailija

ja pilasi mun lapsuuden. Akka oli täällä kitisemässä viime viikonlopun ja meinasin pistää sen lauantai-iltana hotelliin yöksi kun rupesi mulle vittuilemaan. On itse katkera kun tuhlasi elämänsä alkoholistin kanssa ja kellään muulla ei saisi mennä hyvin.

Vierailija

Mun äiti samanlainen tapaus. Katkera menetetystä elämästään, kateellinen mulle mun elämästä. Koko ajan maalaa piruja tyyliin "kyllä se sunkin mies vielä pettää" tms.

SILTI olen tyytyväinen, etten pistänyt täysin välejä jäihin. Nähdään tosiaan suht harvoin ja lyhyen aikaa. En ikinä ottaisi äitiä meille yöksi - tunnin kahvittelut riittää ja rajana. Silloin on vielä ihan kivaa, puhutaan kuukauden kuulumiset tms.

Äitikin tajunnut, että jos haluaa mua/ meitä nähdä niin käyttäytyy.

Mutta tosiaan jos sun äiti IHAN hullu niin tajuan ja olen pahoillani sun puolesta :(

6

Vierailija

Ihmiset on kuitenkin aika hanakoita katkomaaan välejään milloin kehenkin, joten osa tämmöisestä toiminnasta saattaa olla turhan dramaattista.

Vierailija

ja katkeroittaa, olen huomannut omassa äidissäni ainakin. Välimme ovat kuitenkin siitä huolimatta asialliset vaikka joskus tuntui että muuttaisiko toiselle puolelle maapalloa.........

Vierailija

Harvoin nähdään tai kyläillään. Minä haluaisin, että välit olisivat läheiset. Akaksi en voisi minäkään äitiäni sanoa, vaikka välimme ovat mitä ovat. Minun vanhemmat eivät tule meille kylään kuin pari kertaa vuodessa. Käyvät kahvilla tai nyt kun ei ole pidetty yhteyksiä, poikkesivat tässä kerran iltalenkillä vessassa. No olihan sekin käynti. Äiti motkotti heti, että miksi marraskuussa olen sulattamassa pakastinta ym. päivähoidosta ja töistä. No olivat varmaan reilut 5 min, mutta ihan riittävästi. En jaksanut sanoa mitään. Tiskasin ja sulatin pakastinta 3v apulaisena.

Me olemme perheenä käyneet viimeksi viime keväänä vanhemmillani kylässä. Yksin kävin kerran syksyllä nopeasti about 1/2 tuntia.

Vierailija

Miksi heti pitää laittaa välit poikki? En tajua.

Mulla ihan helvetin hankala äiti, mutta välillä pidän "taukoa" tai lähden kotiin vähän ennen kun ärsyttää täysillä. Näin meillä välit ja minulla äiti.

Useasti myös jätän sanomatta takaisin, ei siitä mitään hyötyä ole.

Vähennä tapaamiskertoja, käykää jouluna vaan kahvilla tms. Oikeasti tärkeämpää pitää joku äiti-suhde kun katkasta välit.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat