Aina vaan palelee :(

Vierailija

Kälyni on liki anorektikko ja palelee aina. Kesälläkin on pitkähihainen ja villapaita päällä vaikka istuu auringossa.

Kommentit (7)

Vierailija

eli aina palelen jos olen paikallani. Liikkeessä harvemmin paleltaa mutta heti jos istahdan paikoilleni niin johan tulee vilu. Saatan monesti olla saunan jälkeen ihan lämpöinen mutta tunnin päästä tarttee pukea kunnon vaatteet, siihen päälle kylpytakki, villapaita ja vielä viltti ennenkuin on lämmin. Mies makaa samaan aikaan sohvalla farkuissa ja t-paidassa. Eli ei meillä oikeasti ole kylmä.

Ja kaikki kilpirauhaskokeet yms on otettu just (toisesta syystä) eikä missään ole mitään vikaa. Verenpaine mulla on kyllä luonnostaan melko matala joten en tiedä voisko sillä olla jotain tekemistä asian kanssa. Sama homma oli 20kg painavampana kuin nyt normaalipainoisena eli ei sekään selitä tätä palelua.

Vierailija

Minua paleltaa kesälläkin, jos ei ole jotain 30 asteen hellettä. Paleltaa sisällä, paleltaa telkkua katsellessa, paleltaa peiton alla, paleltaa vaikka olisi villapaita päällä, villasukat jalassa ja viltti harteilla. Paleltaa suihkussakin vaikka laittaisin kuinka kuumaa vettä tulemaan hanasta.

Oikeastaan ainoa hetki kun minua ei palella on kun harrastan kunnolla liikuntaa, mutta enhän minä voi koko ajan juosta/jumpata tms.

Alkaa jo väsyttää tämä ainainen palelu, eipä paljon mitään tule tehtyäkään kun pitää vain yrittää pysytellä lämpimänä :(

Vierailija

mutta normaalipainon rajoissa. En nyt oikein viitsisi itseäni yrittää tämän takia lihottaakaan, tämän painoinen olen ollut jo pitkään ilman mitään sen kummempia konsteja

T:ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat