Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku tilannut Next:n nettikaupasta?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Siis tarkoitan tuota eu-kauppaa, joka ainakin minun ymmärryksen mukaan toimittaa myös Suomeen. Kävin niitä äsken ihailemassa ja toimituskulutkin olivat vain 5 euroa, jos nyt mitään ymmärsin. Mietin juuri lähtisikö tilaus menemään=)

Kokemuksia vaan kaipaan toimiiko ja tuleeko vaatteet perille

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Itsekin pähkäilin ensin samaa juttua, eli kun ei omasta Visa-kortista mistään kohdasta löydy mitään aloitus-ajankohtaa enkä sitä todellakaan enää itse muista. Siihenhän tuli sitten muistaakseni punaisella teksti, jossa pyydettiin vielä tarkistamaan / täydentämään korttitietoja, mutta alareunassa oli kohta "continue" tms., klikkasin sitä ja niin se tilaus vaan meni läpi! Kokeilepa siis vielä uudelleen! :)

Vierailija

Jätin tilauksen 18.12 ja paketti oli postissa 23.12 eli viidessä päivässä ja välissä vielä viikonloppu. Eli nopea toimitus. Nyt taitaa sivut olla kiinni, huomenna pitäisi löytyä jo kevätmallisto.

Mutta tällä kokemuksella voin suositella

Vierailija

Moi

Vieläköhän joku lukee tätä ketjua...

Tietääkö joku kengistä ja niiden mitoituksesta? Nextin sivuilta en löytänyt lasten kenkien mitoituksesta mitään tietoa. Mikä logiikka noissa nextin kengissä on, ikä? Etsin kokoja 27-28 sekä 30.

Kiitos jos joku tietää ja vastaa.

Vierailija

Hei

Onko muilla ollut ongelmia rekisteröitymisessä? Mä en saa läpi! Käytän mac:a ja olen kokeillut firefoxia ja safaria, mutta ei toimi.

Vierailija

Hei, liitän mukaan linkin,josta näkee kengänkokoja UK, euro ja USA eli mikä koko vastaa missäkin maassa.

Itse kyselin nextin asiakaspalveluista kokoja ja vastasivat näin:

35 = 2,5 uk ja 36 =3,5 uk

Vierailija

Katsotaan kuin käy=) Mutta kyseessä siis Next:n eu-sivut, jossa valikoima oli pienempi kuin brittisivustolla. Siellä oli kyllä Suomi mainittu osoitelistassakin. Mutta tosiaan katsotaan tuleeko tuotteet, luvattiin kymmenessä päivässä, vai palautuuko rahat.

Vierailija

Mulla ei onnistu, ei sitten millään. Yritän maksaa Visalla enkä tiedä mikä siinä mättää kun ei hyväksy sitä? Tanskasta olen ennenkin tilannut Visalla eikä ongelmia ole ollut. Ennen ei ole kyllä kysytty Visan starttia? En kyllä millään muista koska olemme Visan ottaneet, mutta silti kokeilin montaa vaihtoehtoa. Ei onnistu ei ja kyllä harmittaa!

Vierailija

Visa-kortti on aina kerrallaan voimassa kaksi vuotta eli syötä siihen kenttään Visan vanhenemisajankohtaa aikaisempi kuukausi ja vuosi. Näillä tiedoilla ainakin minun tilaukseni onnistui - nyt vaan pakettia odottelen :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat