Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsisti työkaverina

Vierailija

Onko kenelläkään toisella? Tämä ko. naimaton, perheetön ihminen (siksi tietenkin, ettei kelpuuta erinomaisena ketään...) haukkuu aina edellisen vuoron työntekijän työt. Haukkuu toisia tyhmäksi, huutaa työpaikalla, mitätöi muita. Valittaa jatkuvasti epäilee etteivät toiset tee töitään kunnolla.

Muiden kanssa mulla ei ole koskaan ollut tällaisia ongelmia. EN jaksaisi. Tulee aina riittämätön olo. En uskalla sanoa hänelle mitään. Pari kertaa olen sanonut, hän on huutanut minulle törkeyksiä. Ilmiselvä narsisti siis. Pelottaa, kun joudun taas huomenna hänen kanssaan töihin...

Kommentit (2)

Vierailija

On niin mielin kielin kasvotusten, mutta puukkoa tulee selkään heti takana päin. Tämä ottaa aina jonkun työkaverin silmätikukseen ja haukkuu tätä minkä kerkiää. Tämä työ"kaveri" hoitaa kyllä työnsä hyvin (luokanope), mutta meille kollegoille on yksi piru.

Vierailija

tämä ko. ihminen käyttäytyy samalla tavoin kaikille muillekin, heitä haukkuu selän takana. Huom! Aina kaikesta löytyy jotain vikaa, perseellään yms. kaikki. Itse ei tee mielestään mitä virheitä, vaikka olen mä niitä hänenkin jäljiltään löytänyt.

Uusimmat

Suosituimmat