Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naisen orgasmit

Vierailija

Saatteko naiset kuinka yleisesti monta orgasmia peräkkäin?Mulle aivan uusi juttu,hienoa tosin...mutta onko yleistäkin???

Kommentit (10)

Vierailija

koska ylipäätään orgasmin seksissä saavat (nuoret) naiset ovat vähemmistö. Minä saatan saada, jos kiihotan itseni jo alussa huippuun, mutta yleensä säästän orgasmini loppuhuipennukseen, saan silloin voimakkaamman.

Vierailija

kiinnostukseni seksiin sillä kertaa loppuu kuin seinään saadessani orgasmin. Muilla näin?? Välillä oikein ällöttää ja paikat alkaa kuivumaan, kun o:n jälkeen mies vielä rynkyttää ootellen omaa huipennustaan.. Saan orgasmin lähes aina, välillä kestää pitkään ja välillä joutuu pitämään hengittelytaukoja, että saa pitkitettyä.

Vierailija

orgasmi jatkuu ja jatkuu, on sellaista aaltomaista, välillä tuntuu voimakkaammin ja sit taas heikommin. Ja kestää kauan 10 minuuttiakin voi mennä kevyesti

Vierailija

Allekirjoittanut sai harjoitella kymmenen vuotta yhdyntöjä, ennen kuin sai oragasmin niissä, vaikka omassa rauhassa sormet ovat toimineet aina enemmän kuin hyvin.

Nukkuessa saa hyviä orgasmeja.

Vierailija

Mun mielestä seksi ilman orgasmia olisi turhaa. Voisi tulla hyväksi käytetty olo kun toinen panee, panee ja saa lopulta mutta itse ei

Vierailija

Minä saan niin monta kuin miehen kieli jaksaa,ekan orkun (ensimmäiseen menee 3min -10 aloituksesta) jälkeen muut orgasmit tulevat 30s-2 min aikana...olen ns.herkkänä silloin,mitä useampi orkku sitä villimmäksi tulen,mies tykkää;)

En ole laskenut kuinka monta saan koska niitä tulee paaaaljooon;)

-nuori ja hehkeä

Uusimmat

Suosituimmat