Oletko työssäsi erinomainen, hyvä, keskitasoa vai huono?

Vierailija

Itse olen aloittelijaksi hyvä. Sorry itsekehu, mutta näin uskaltaisin kuitenkin sanoa.

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

mutta keskitasoa parempi kuitenkin.

...Tosin huomaan selvästi ettei työ enää motivoi samalla tavalla mitä ennen nyt kun aloin taas opiskella... Jotenkin ei motivaatiota ole, enemmän hälläväliä asenne vert. siihen kun kävi vain töissä, opiskelu kun vie aikaa ja voimia, vaikka toki tällä hetkellä teen osa-aikaisena työtä.

Vierailija

Pelkään, että epäpätevyyteni paljastuu päivänä hyvänsä ja saan fudut. Työkokemusta yli 10 vuotta alalta ja CV NÄYTTÄÄ hyvältä. heh. Olen surkea.bv

Vierailija

Mulle on helppoa ylittää kaikki tavoitteet töissä, oikeastaan työ on vähän liiankin helppoa, mutta sen verran vaihtelevaa, että mielenkiinto säilyy. En saanut koulutustani ja kokemustani vastaavaa työtä kun vaihdoin kaupunkia perhesyistä ja sen jälkeen tilanne on ollut tämä. Edellisessä, moninverroin vaativammassa työssä olin keskitasoa, korkeintaan hyvä.

Vierailija

työssäni vähintään hyvä. Paneutuessani erinomainen, mutta en pidä rimaa liian korkealla, sillä silloin alkaa stressata ja sitten painun jo keskitason puolelle.

Vierailija

Pomo on ainakin aina todella tyytyväinen. meillä on tietty pistemalli, jossa tavoite on 70, minulle se on 100-109 välillä koko ajan.

Minulla myös vielä erinomaisempi työkaveri ja sen olen hänelle monesti sanonutkin. On aivan mahtavaa, kun on todella pätevä työkaveri, niin olen häneltä oppinut aivan mielettömän paljon ja en kehtaa pyyttää apua/neuvoja häneltä.

Vierailija

Meillä on lähtönä kait jo 20 % (max 50) ja jos puolen vuoden / vuoden päästä osoittautuu ihan surkeaksi, sitten keskustellaan niiden laskemisesta. Mut tää on siis valtiolla.

Vierailija

Mun tulevat Heko pisteet on 12% max. 48

1½ v sitten aloitin 0%

4 kk päästä 4%

9 kk päästä 8%

ja nyt kolmen kuukauden päästä nousee 12%, keskustelut just käyty.

Tosi masentunut fiilis, päivittäin surffaan muita työpaikkoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat